Superjunaki branja
Opaženo

Superjunaki branja

Mladinska knjiga predstavlja oglaševalsko akcijo za najnovejše knjige za otroke. Njeno izhodišče so superjunaki, ki vabijo, da se jim pridružimo v svetu branja.

Kratek opis akcije: »Med knjižne superjunake zagotovo sodi Pasji mož, super policaj s pasjo glavo, ki ga je ustvaril Dav Pilkey, v slovenščino pa izvrstno prevedel Boštjan Gorenc – Pižama. Njegove nore dogodivščine, ki so do zdaj izšle že v 11-ih knjigah, se iz meseca v mesec pojavljajo tudi na vrhu lestvice najbolje prodajanih knjig v knjigarnah Mladinske knjige in na Emka.si,« pravijo v Mladinski knjigi. Na tej lestvici omenijo še enega superjunaka, Zverjasca, ki ga je ustvaril uspešen pisateljsko-ilustratorski tandem Julia Donaldson in Axel Scheffler, mali bralci pa prisegajo tudi na knjige izpod peresa slovitega britanskega komika in pisatelja Davida Walliamsa.

Krovno kampanjo dopolnjuje turneja Pasjega moža, ki vabi na »odbito« zabavo v slovenske knjigarne. Poleg knjig otroke v knjigarnah pozdravi tudi kolekcija izdelkov s podobo Pasjega moža (skodelice, zvezki, pobarvanka, sestavljanke …).

Elementi akcije: izložbe knjigarn, dogodki, radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, oprema prodajnih mest

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Umetniška direktorica: Andreja Žolger

Tekstopiska: Taja Martinčič

Oblikovalka: Sofia Pleško

Vsebinski marketing: Katarina Peterlin Mohorič

Upravljavka družbenih omrežij: Maja Vodan

Spletna stran: Luka Plečnik

Trajanje akcije: 5. marca do 15. aprila 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji