lidl piknik
Opaženo

Sveže. Za vsakega gosta.

Tudi letošnjo sezono piknikov je Lidl Slovenija otvoril s humorističnimi televizijskimi oglasi, naravnost z vročega žara oglaševalske agencije Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Žar legende in zabavni gostje piknikov so se tokrat pojavili na obletnici mature in na prav posebnem nogometnem večeru, ki je otvoril letošnje športno poletje.

»Drugo sezono televizijskih oglasov, ki jih je ponovno pospremil Ivan Lotrič, prvi glas slovenskih dokumentarnih oddaj, nadaljujemo v 'mockumentary' formatu. Tudi tokrat smo ob različnih priložnostih, ki so nam vsem blizu, predstavili dobro znane stare mačke piknikov in žarov, različne like, ki nikoli ne manjkajo na tovrstnih druženjih,« pravijo v Lidlu Slovenija.

Glavne zvezde piknikov so znova žar legende, ki dobro vedo, da na pravem pikniku nikoli ne smejo manjkati sveži in kakovostni izdelki iz Lidla, ki lahko zadovoljijo vsakega (še tako muhastega) gosta. Kot prvo v letošnji trilogiji piknik oglasov smo si že maja lahko ogledali tipično obletnico mature. Spoznali smo lahko bivše maturante, ki so popestrili druženje ob dobri hrani, med njimi pa so se znašli tudi znani obrazi in vplivneži, s katerimi na družbenih omrežjih sodeluje Lidl.

Ker je letošnje poletje še posebej posvečeno športu, v naboru ne sme manjkati niti klasični navijaški piknik. V agenciji Luna \TBWA so zato zasnovali prav poseben nogometno obarvan televizijski oglas, za katerega pravijo, da bo navdušil vse ljubitelje športa. V njem so se namreč pojavile legende slovenskega nogometa in navijaškega sveta, kar je dodalo piko na i že tako svežemu in zabavnemu oglasu.

lidl

Ob takšni zvezdniški postavi letošnje kampanje se poraja le eno vprašanje: s katerim piknikom bo Lidl Slovenija zaključil letošnjo sezono žara?

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in tiskano oglaševanje, oglasi na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, gradiva na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Lea Grilc, Katja Galjot, Robert Gornik, Veronika Šavrič, Tea Inkret, Janja Nardin, Miha Čeperlin, Andraž Kebe, Katja Petač, Tanja Knez, Miha Horvat, Tjaša Jenko in Mitja Pikl

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Vodja projekta v agenciji: Nina Melink

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopisje: Maja Podojsteršek

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovanje: Miha Feguš

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Rino Barbir

Bral: Ivan Lotrič

Fotograf: Primož Lukežič

Montaža spletnih in izdelčnih videov: Matic Povše

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji