Fitinn
Opaženo

Ti si generacija gym

»Današnja mladina ni več le generacija Z, v bistvu je generacija gym,« pravijo v fitnesu Fitinn.

Kratek opis akcije: Kot ugotavljajo snovalci oglaševalske akcije, mladim fitnes ne predstavlja le prepotenega treninga, temveč način izražanja, življenjski slog in kulturo.

»Da bi jih učinkoviteje nagovorili, smo uporabili njihov jezik. V digitalnem okolju, kjer se največ časa zadržujejo, je ključnega pomena, da so naša sporočila in vizualna gradiva skladni z njihovim pogledom na svet. Uporabljamo terminologijo, ki je generaciji Z domača, in se osredotočamo na koncepte, ki so jim blizu. S tem gradimo most med tradicionalnimi pristopi v fitnesu in inovativnimi idejami, ki jih prinaša ta generacija,« dodajajo.

FITINN1

FITINN2

FITINN3

Elementi akcije: spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, komunikacija na prodajnem mestu

Predstavnik naročnika: Robert Jaušovec

Agencija: Aritmija

Vodja projekta v agenciji: Petra Radinović

Kreativni direktor in tekstopisec: Goran Radinović

Oblikovalka: Laura Pintarič

Trajanje akcije: od 4. septembra do 15. oktobra 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji