žar legende
Opaženo

Trenutek za žar legende!

Lidl Slovenija ponosno predstavlja najnovejšo kampanjo izvrstnih žar izdelkov, ki jo je zasnoval skupaj z agencijo Pristop in združuje dinamičen duo: Darka Klemna in Miho Brajnika.

Kratek opis akcije: Kuharski mojster in ostrojezični šaljivec bosta pripravila zares nepozabno piknik izkušnjo in se potegovala za prestižni naslov žar legende. Celostna in integrirana kampanja se je začela s teasing fazo, ki je oznanjala nekaj zares spektakularnega, razkritje domače, sveže in kakovostne Lidlove ponudbe izdelkov za piknik pa se bo odvilo preko številnih komunikacijskih kanalov. Od televizijske oddaje, Visoke in Male šole žara na družbenih omrežjih, do digitalnih aktivacij in dobro začinjenih oglasnih veleplakatov.

Kampanja Žar legend tako nadaljuje zgodbo znamke, ki želi ponuditi preprosto več: več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, sedaj pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse. Spremljajte Darka in Miho na POP TV, vsak četrtek po oddaji 24ur zvečer ter na Kanalu A, vsak petek po večernem filmu. Preverite več o kampanji na spletni strani www.lidl.si/zar-legende, kjer bodo sproti dodajali nove vsebine.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, televizijska oddaja, radijske aktivacije, dogodki

Predstavniki naročnika: Valentin Bufolin, Tanja Dimitrova, Anja Avberšek, Robert Gornik, Miha Horvat in Katja Heberle

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Snovalca: Žan Žveplan in Tjaša Derstvenšek

Art direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalka: Aleksandra Prus

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Režiser: Peter Bratuša

Produkcijska hiša: Felina Films

Glasba: avtorska glasba – Žar legende

Avtor glasbe: Sebastijan Duh

Trajanje akcije: od marca do septembra 2019

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji