Trenutek za žar legende!
Lidl Slovenija ponosno predstavlja najnovejšo kampanjo izvrstnih žar izdelkov, ki jo je zasnoval skupaj z agencijo Pristop in združuje dinamičen duo: Darka Klemna in Miho Brajnika.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Kuharski mojster in ostrojezični šaljivec bosta pripravila zares nepozabno piknik izkušnjo in se potegovala za prestižni naslov žar legende. Celostna in integrirana kampanja se je začela s teasing fazo, ki je oznanjala nekaj zares spektakularnega, razkritje domače, sveže in kakovostne Lidlove ponudbe izdelkov za piknik pa se bo odvilo preko številnih komunikacijskih kanalov. Od televizijske oddaje, Visoke in Male šole žara na družbenih omrežjih, do digitalnih aktivacij in dobro začinjenih oglasnih veleplakatov.
Kampanja Žar legend tako nadaljuje zgodbo znamke, ki želi ponuditi preprosto več: več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, sedaj pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse. Spremljajte Darka in Miho na POP TV, vsak četrtek po oddaji 24ur zvečer ter na Kanalu A, vsak petek po večernem filmu. Preverite več o kampanji na spletni strani www.lidl.si/zar-legende, kjer bodo sproti dodajali nove vsebine.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, televizijska oddaja, radijske aktivacije, dogodki
Predstavniki naročnika: Valentin Bufolin, Tanja Dimitrova, Anja Avberšek, Robert Gornik, Miha Horvat in Katja Heberle
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodja projekta: Katja Grosman
Kreativni direktor: Drago Mlakar
Snovalca: Žan Žveplan in Tjaša Derstvenšek
Art direktorica: Martina Kokovnik Hakl
Oblikovalka: Aleksandra Prus
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Režiser: Peter Bratuša
Produkcijska hiša: Felina Films
Glasba: avtorska glasba – Žar legende
Avtor glasbe: Sebastijan Duh
Trajanje akcije: od marca do septembra 2019