Turistično zavarovanje
Opaženo

Turistično zavarovanje A1 in slovenske dopustniške prigode

Ob predstavitvi turističnega zavarovanja je A1 z agencijama SHIFT in DROM agency ustvaril kampanjo, s katero se zlahka poistoveti vsak slovenski dopustnik.

Kratek opis akcije: Svoj novi produkt, turistično zavarovanje, je A1 uporabnikom želel predstaviti na način, ki je blizu prav vsem slovenskim popotnikom – tistim, ki najraje srkajo kokose na tropskih plažah ali kavico na italijanskih piazzah, ter tistim, ki bolj »volijo, da kempišejo« v Savudriji.

»In kdo bi prednosti turističnega zavarovanja lahko predstavil bolje kot novopečeni 'travel influencer' in poznavalec slovenskih popotniških stereotipov, Jurij Zrnec?« se sprašujejo snovalci akcije.

Zavarovanja-statika-1

Zavarovanja-statika-2

Zavarovanja-BB

V digitalnih in na zunanjih oglasih se je Jurij javljal z različnih turističnih destinacij, od koder je gledalcu na preprost način obrazložil prednosti turističnega zavarovanja A1. Na družbenih omrežjih pa je uporabnike zabaval s svojim strokovnim znanjem o popotniških stereotipih, ki so dobro znani prav vsakemu podalpskemu dopustniku. Poskrbel je tudi za najbolj vroče poletne nagradne igre in ljudi pozival, da dopolnijo seznam značilnosti »slovenskih potovalcev«.

Zavarovanja-SM

Elementi akcije: digitalno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj in Katja Vidovič

Kreativni direktorici: Eva Gradišnik in Julija Somrak

Tekstopiske: Eva Gradišnik, Julija Somrak in Ivona Repše

Ustvarjalka vsebin: Ivona Repše

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Nejc Vernik, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja in Sara Sešlar Naraks

Strateški direktorici: Špela Žorž in Nina Jakovljević

Direktorici naročnika: Amadea Šoln in Nina Jakovljević

Vodji projekta: Lina Gorjup in Ingrid Kozole

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov in Sabina Juntez

Zunanje oglaševanje: Juna Neubauer in Eva Čeč (OMD)

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Digitalna produkcija: Andrej Srebrnjak

Čas trajanja akcije: julij in avgust 2024

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji