Turistično zavarovanje A1 in slovenske dopustniške prigode
Ob predstavitvi turističnega zavarovanja je A1 z agencijama SHIFT in DROM agency ustvaril kampanjo, s katero se zlahka poistoveti vsak slovenski dopustnik.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Svoj novi produkt, turistično zavarovanje, je A1 uporabnikom želel predstaviti na način, ki je blizu prav vsem slovenskim popotnikom – tistim, ki najraje srkajo kokose na tropskih plažah ali kavico na italijanskih piazzah, ter tistim, ki bolj »volijo, da kempišejo« v Savudriji.
»In kdo bi prednosti turističnega zavarovanja lahko predstavil bolje kot novopečeni 'travel influencer' in poznavalec slovenskih popotniških stereotipov, Jurij Zrnec?« se sprašujejo snovalci akcije.
V digitalnih in na zunanjih oglasih se je Jurij javljal z različnih turističnih destinacij, od koder je gledalcu na preprost način obrazložil prednosti turističnega zavarovanja A1. Na družbenih omrežjih pa je uporabnike zabaval s svojim strokovnim znanjem o popotniških stereotipih, ki so dobro znani prav vsakemu podalpskemu dopustniku. Poskrbel je tudi za najbolj vroče poletne nagradne igre in ljudi pozival, da dopolnijo seznam značilnosti »slovenskih potovalcev«.
Elementi akcije: digitalno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj in Katja Vidovič
Kreativni direktorici: Eva Gradišnik in Julija Somrak
Tekstopiske: Eva Gradišnik, Julija Somrak in Ivona Repše
Ustvarjalka vsebin: Ivona Repše
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalci: Nejc Vernik, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja in Sara Sešlar Naraks
Strateški direktorici: Špela Žorž in Nina Jakovljević
Direktorici naročnika: Amadea Šoln in Nina Jakovljević
Vodji projekta: Lina Gorjup in Ingrid Kozole
Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov in Sabina Juntez
Zunanje oglaševanje: Juna Neubauer in Eva Čeč (OMD)
Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga
Digitalna produkcija: Andrej Srebrnjak
Čas trajanja akcije: julij in avgust 2024