Turistično zavarovanje
Opaženo

Turistično zavarovanje A1 in slovenske dopustniške prigode

Ob predstavitvi turističnega zavarovanja je A1 z agencijama SHIFT in DROM agency ustvaril kampanjo, s katero se zlahka poistoveti vsak slovenski dopustnik.

Kratek opis akcije: Svoj novi produkt, turistično zavarovanje, je A1 uporabnikom želel predstaviti na način, ki je blizu prav vsem slovenskim popotnikom – tistim, ki najraje srkajo kokose na tropskih plažah ali kavico na italijanskih piazzah, ter tistim, ki bolj »volijo, da kempišejo« v Savudriji.

»In kdo bi prednosti turističnega zavarovanja lahko predstavil bolje kot novopečeni 'travel influencer' in poznavalec slovenskih popotniških stereotipov, Jurij Zrnec?« se sprašujejo snovalci akcije.

Zavarovanja-statika-1

Zavarovanja-statika-2

Zavarovanja-BB

V digitalnih in na zunanjih oglasih se je Jurij javljal z različnih turističnih destinacij, od koder je gledalcu na preprost način obrazložil prednosti turističnega zavarovanja A1. Na družbenih omrežjih pa je uporabnike zabaval s svojim strokovnim znanjem o popotniških stereotipih, ki so dobro znani prav vsakemu podalpskemu dopustniku. Poskrbel je tudi za najbolj vroče poletne nagradne igre in ljudi pozival, da dopolnijo seznam značilnosti »slovenskih potovalcev«.

Zavarovanja-SM

Elementi akcije: digitalno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj in Katja Vidovič

Kreativni direktorici: Eva Gradišnik in Julija Somrak

Tekstopiske: Eva Gradišnik, Julija Somrak in Ivona Repše

Ustvarjalka vsebin: Ivona Repše

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Nejc Vernik, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja in Sara Sešlar Naraks

Strateški direktorici: Špela Žorž in Nina Jakovljević

Direktorici naročnika: Amadea Šoln in Nina Jakovljević

Vodji projekta: Lina Gorjup in Ingrid Kozole

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov in Sabina Juntez

Zunanje oglaševanje: Juna Neubauer in Eva Čeč (OMD)

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Digitalna produkcija: Andrej Srebrnjak

Čas trajanja akcije: julij in avgust 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji