UI pogovorni asistent Donat
Donatov UI pogovorni asistent prispeva k večji učinkovitosti in hitrejšemu dostopu do potrebnih informacij za potrošnike in zaposlene.
Atlantic Grupa, Donat
Kratek opis akcije: V sodobnem digitaliziranem svetu je zagotavljanje pravočasnih in natančnih informacij ključnega pomena za potrošnika. Da bi temu trendu lahko sledili tudi pri blagovni znamki Donat podjetja Atlantic Grupa, so pri njihovem dolgoletnem partnerju Optiwebu razvili naprednega asistenta (chatbot), ki uporabniku v trenutku postreže s podatki iz Donatovega širšega digitalnega okolja na področju skrbi za zdravje in urejeno prebavo. Za delovanje chatbot izkorišča tako vsebino Donatovega spletnega mesta kot tudi zaprte dele spletišča (namenjene naročnikom), različne priročnike in ponudbo naročnikovih vodenih programov zdravja. Pri razvoju novega chatbota je Optiweb sodeloval s partnerskim podjetjem Pareto AI, specialistom za razvoj po meri prilagojenih in optimiziranih rešitev na področju umetne inteligence.
Končni rezultat je tako spletni pripomoček, ki po zaslugi naprednih algoritmov UI podaja razumljive odgovore v naravnem slogu, s tem pa krepi uporabniško izkušnjo na tematikah, pri katerih je Donat kakovosten vir uporabnih informacij za potrošnika, poleg tega pa ga uporabljajo tudi interno kot podporno orodje za zaposlene.
UI pogovorni asistent Donat v številkah
Več kot 4.000.000 znakov v bazi znanja (1.400 strani A4)
Več kot 95 odstotkov odgovorov na vprašanja uporabnikov
Kar 99,6-odstotna natančnost odgovorov na vprašanja uporabnikov
Približno 2 sekundi do začetka odgovarjanja na prvi poziv (prompt)
Več kot 1.200 organskih interakcij mesečno
Elementi akcije: spletno mesto, UI-asistent, baza znanja
Predstavniki naročnika: Klavdija Vidic, Lea Stritar, Rosana Turk, Iva Starc in Jernej Janežič
Agenciji: Optiweb, Pareto AI
Vodje projekta v agenciji: Jaka Dremelj, Neja Gračner in Miha Mlakar
Trajanje: od januarja 2024 dalje