zz
Opaženo

Upokojitev vrst: Ko se šport sreča z ozaveščenostjo

Kreativna agencija Findasense je v sodelovanju s fundacijo Fundación con Vida ustvarila kampanjo Upokojitev vrst, ki na privlačen način združuje svet nogometa in varstva okolja.

Pri agenciji so želeli na inovativen in zanimiv način izpostaviti (pre)mnoge živalske vrste, ki so na robu izumrtje, in jih v kampanji postavili ob bok ključnim trenutkom v karieri nogometašev, ko so na pragu upokojitve.

Kampanja vključuje štiri tiskane oglase, od katerih vsak prikazuje znanega nogometaša z njegovim najbolj ikoničnim elementom – dresom; ta pa je integriran s kožo ogrožene vrste, ki ustreza njegovemu vzdevku.

Etiopski kozorog (samo 500 jih je ostalo na svetu) predstavlja vrhunskega zvezdnika argentinske reprezentance; bengalski tiger (danes zasedajo le 5 odstokov svojega zgodovinskega območja) simbolizira zgodovinskega najboljšega strelca Kolumbije; panter (trenutna populacija je ocenjena med 16.000 in 14.000 živali) se nanaša na znamenitega vratarja kostariške reprezentance; arktična lisica (leta 2022 je bilo na Norveškem, Švedskem in Finskem ocenjenih le okoli 450 teh živali) pa predstavlja italijansko-peruanskega napadalca perujske reprezentance.

Pritegniti pozornost javnosti

Ta vizualna fuzija, poleg poudarjanja povezave med športniki in živalmi, opozarja na nujnost zaščite živalskih vrst, preden bo prepozno. »Upokojitev vrst je kampanja, ki primarno cilja na ozaveščanje o nujni potrebi po zaščiti nekaterih najbolj ranljivih vrst.

Naša misija je ustvariti blagovne izkušnje, ki presegajo in ustvarjajo pozitivne spremembe. S kampanjo smo to misijo dvignili na višjo raven, saj smo združili kreativnost in namen, da bi spodbudili večjo ozaveščenost in ukrepanje pri zaščiti naše divjine,« so povedali ustvarjalci akcije. »Zasnovana je tako, da pritegne pozornost javnosti, ustvarja čustveno in vizualno povezavo, ki globoko odmeva pri občinstvu. S to kampanjo želimo pri Findasense in Fundación Con Vida ne le spodbuditi k dejanju, ampak tudi narediti ključen korak k ohranjanju ogroženih vrst.«

z

z

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji