V športu mi ni para
Bližajo se 17. poletne paralimpijske igre v Parizu, na katerih se bo za kolajno potegovalo kar 14 slovenskih paralimpijskih reprezentov.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija so jih letos kot dolgoletni zlati sponzor podprli s kampanjo za promocijo slovenskega parašporta »V športu mi ni para«, ki aktualizira enakovrednost športov ter športnikov, poudarja edinstvenost vsakega posameznika in navdihuje.
Kampanja, ki je v Lidlu Slovenija nastala v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenskim paralimpijskim komitejem in kreativno agencijo Yin + Young, naslavlja vprašanje (ne)enakovrednosti v svetu športa. Parašportniki namreč pogosto niso obravnavani enakovredno, njihovi dosežki niso deležni enake pozornosti ali pa se še posebej poudarjajo zaradi njihovih omejitev, kar je snovalce kampanje tudi vodilo pri ustvarjanju.
»Osrednje sporočilo kampanje je, da so parašportniki v prvi vrsti športniki, ki si najbolj od vsega želijo le največje možne podpore pri njihovem trudu, vztrajnosti in dosežkih, hkrati pa jih odlikujejo vrline in lastnosti, ki so skupne vsem športnikom in so nam vsem lahko v navdih. Prav s tem pa aktualizira tudi enakovrednost športov in izenačitev percepcije parašporta s športom,« pravijo snovalci akcije.
V televizijskih oglasih se skozi čustveno osebno izpoved predstavijo parastrelec Franček Gorazd Tiršek, paraplezalka Manca Smrekar, paraplavalec Gašper Glušič, paralokostrelka Živa Lavrinc, košarkar na vozičku David Škorjanc ter Tija Vrhovnik in Matjaž Majdič, oba igralca odbojke sede. »Ti so enkrat za vselej pozicionirani kot športniki, beseda ‘para’, ki je na trenutke še vedno stigmatizirana, pa dobi povsem nov prizvok – ima vlogo pozitivne krepitve parašporta in spodbude parašportnikov. Tako kampanja, ki v prvi vrsti slavi parašport in spodbuja navijaško zavest, vzbuja pozitivne emocije ter približa vrednote in lastnosti, s katerimi se lahko poistoveti vsak, saj nam vsem v čem ni para,« povejo v Lidlu Slovenije, ki kot zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja že od leta 2016 s številnimi aktivnostmi, organizacijo dogodkov in kampanjami podpira slovenski parašport, obenem pa spreminja percepcijo parašporta in vključevanja mladih invalidov v šport v slovenski javnosti.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavnice naročnika: Metka Šilar Šturm, Eva Pečovnik in Anita Srac
Drugi sodelujoči: Majda Kočar, Zveza za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Nejc Miljak
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Fotograf: Klemen Razinger
Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Nikola Marinković
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Glasba: Universal Music
Digitalna agencija: DROM agency
Medijska agencija: OMD
Lidl vas vabi, da obiščete spletno stran https://pariz2024.zsis.si/ in spoznajte paralimpijsko reprezentanco, ki bo našo državo zastopala v Parizu.