V športu mi ni para
Opaženo

V športu mi ni para

Bližajo se 17. poletne paralimpijske igre v Parizu, na katerih se bo za kolajno potegovalo kar 14 slovenskih paralimpijskih reprezentov.

Kratek opis akcije: V Lidlu Slovenija so jih letos kot dolgoletni zlati sponzor podprli s kampanjo za promocijo slovenskega parašporta »V športu mi ni para«, ki aktualizira enakovrednost športov ter športnikov, poudarja edinstvenost vsakega posameznika in navdihuje.

Kampanja, ki je v Lidlu Slovenija nastala v sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Slovenskim paralimpijskim komitejem in kreativno agencijo Yin + Young, naslavlja vprašanje (ne)enakovrednosti v svetu športa. Parašportniki namreč pogosto niso obravnavani enakovredno, njihovi dosežki niso deležni enake pozornosti ali pa se še posebej poudarjajo zaradi njihovih omejitev, kar je snovalce kampanje tudi vodilo pri ustvarjanju.

»Osrednje sporočilo kampanje je, da so parašportniki v prvi vrsti športniki, ki si najbolj od vsega želijo le največje možne podpore pri njihovem trudu, vztrajnosti in dosežkih, hkrati pa jih odlikujejo vrline in lastnosti, ki so skupne vsem športnikom in so nam vsem lahko v navdih. Prav s tem pa aktualizira tudi enakovrednost športov in izenačitev percepcije parašporta s športom,« pravijo snovalci akcije.

V televizijskih oglasih se skozi čustveno osebno izpoved predstavijo parastrelec Franček Gorazd Tiršek, paraplezalka Manca Smrekar, paraplavalec Gašper Glušič, paralokostrelka Živa Lavrinc, košarkar na vozičku David Škorjanc ter Tija Vrhovnik in Matjaž Majdič, oba igralca odbojke sede. »Ti so enkrat za vselej pozicionirani kot športniki, beseda ‘para’, ki je na trenutke še vedno stigmatizirana, pa dobi povsem nov prizvok – ima vlogo pozitivne krepitve parašporta in spodbude parašportnikov. Tako kampanja, ki v prvi vrsti slavi parašport in spodbuja navijaško zavest, vzbuja pozitivne emocije ter približa vrednote in lastnosti, s katerimi se lahko poistoveti vsak, saj nam vsem v čem ni para,« povejo v Lidlu Slovenije, ki kot zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja že od leta 2016 s številnimi aktivnostmi, organizacijo dogodkov in kampanjami podpira slovenski parašport, obenem pa spreminja percepcijo parašporta in vključevanja mladih invalidov v šport v slovenski javnosti.

ni mi para1

ni mi para2

ni mi para3

ni mi para4

ni mi para5

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Metka Šilar Šturm, Eva Pečovnik in Anita Srac

Drugi sodelujoči: Majda Kočar, Zveza za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Nejc Miljak

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Nikola Marinković

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Glasba: Universal Music

Digitalna agencija: DROM agency

Medijska agencija: OMD

Lidl vas vabi, da obiščete spletno stran https://pariz2024.zsis.si/ in spoznajte paralimpijsko reprezentanco, ki bo našo državo zastopala v Parizu.

reprez

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji