mm
Opaženo

Vedno sveže. Vedno odmevno.

Spar Slovenija je s pomočjo agencije AV Studio predstavil novo kampanjo za zbiranje točk zvestobe.

Kratek opis akcije: mladi hrepenijo po vrhunskih glasbenih izdelkih JBL. Zdaj še bolj, saj so v tokratni akciji zbiranja točk zvestobe na voljo po izjemnih cenah. Ker pa je za zbiranje točk zvestobe potrebno nakupovati v Sparu, smo najbolj sveže izdelke iz Spara prikazali kar v funkciji glasbenih izdelkov JBL. Tako smo dobili sveže motive, ki hkrati komunicirajo svežino in kakovost izdelkov v Sparu ter aktualno ponudbo zbiranja točk zvestobe za ugodnejše glasbene izdelke JBL.

mmm

mmm

mmm

Elementi akcije: serija tv oglasov, plakati, POS, oglaševanja na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj

Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta: Barbara Pirh

Kreativna direktorja: Robert Bohinec in Gal Erbežnik

Umetniška direktorica: Hana Rošer

Produkcija: Kerozin

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji