Vedno sveže. Vedno odmevno.
Spar Slovenija je s pomočjo agencije AV Studio predstavil novo kampanjo za zbiranje točk zvestobe.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: mladi hrepenijo po vrhunskih glasbenih izdelkih JBL. Zdaj še bolj, saj so v tokratni akciji zbiranja točk zvestobe na voljo po izjemnih cenah. Ker pa je za zbiranje točk zvestobe potrebno nakupovati v Sparu, smo najbolj sveže izdelke iz Spara prikazali kar v funkciji glasbenih izdelkov JBL. Tako smo dobili sveže motive, ki hkrati komunicirajo svežino in kakovost izdelkov v Sparu ter aktualno ponudbo zbiranja točk zvestobe za ugodnejše glasbene izdelke JBL.
Elementi akcije: serija tv oglasov, plakati, POS, oglaševanja na družbenih omrežjih
Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj
Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projekta: Barbara Pirh
Kreativna direktorja: Robert Bohinec in Gal Erbežnik
Umetniška direktorica: Hana Rošer
Produkcija: Kerozin