mm
Opaženo

Vedno sveže. Vedno odmevno.

Spar Slovenija je s pomočjo agencije AV Studio predstavil novo kampanjo za zbiranje točk zvestobe.

Kratek opis akcije: mladi hrepenijo po vrhunskih glasbenih izdelkih JBL. Zdaj še bolj, saj so v tokratni akciji zbiranja točk zvestobe na voljo po izjemnih cenah. Ker pa je za zbiranje točk zvestobe potrebno nakupovati v Sparu, smo najbolj sveže izdelke iz Spara prikazali kar v funkciji glasbenih izdelkov JBL. Tako smo dobili sveže motive, ki hkrati komunicirajo svežino in kakovost izdelkov v Sparu ter aktualno ponudbo zbiranja točk zvestobe za ugodnejše glasbene izdelke JBL.

mmm

mmm

mmm

Elementi akcije: serija tv oglasov, plakati, POS, oglaševanja na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj

Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta: Barbara Pirh

Kreativna direktorja: Robert Bohinec in Gal Erbežnik

Umetniška direktorica: Hana Rošer

Produkcija: Kerozin

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji