mm
Opaženo

Vedno sveže. Vedno odmevno.

Spar Slovenija je s pomočjo agencije AV Studio predstavil novo kampanjo za zbiranje točk zvestobe.

Kratek opis akcije: mladi hrepenijo po vrhunskih glasbenih izdelkih JBL. Zdaj še bolj, saj so v tokratni akciji zbiranja točk zvestobe na voljo po izjemnih cenah. Ker pa je za zbiranje točk zvestobe potrebno nakupovati v Sparu, smo najbolj sveže izdelke iz Spara prikazali kar v funkciji glasbenih izdelkov JBL. Tako smo dobili sveže motive, ki hkrati komunicirajo svežino in kakovost izdelkov v Sparu ter aktualno ponudbo zbiranja točk zvestobe za ugodnejše glasbene izdelke JBL.

mmm

mmm

mmm

Elementi akcije: serija tv oglasov, plakati, POS, oglaševanja na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Nataša Purgaj

Direktorica projekta: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta: Barbara Pirh

Kreativna direktorja: Robert Bohinec in Gal Erbežnik

Umetniška direktorica: Hana Rošer

Produkcija: Kerozin

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji