lidl
Opaženo

Visoka umetnost ali sveže banane po ugodni ceni?

V Lidlu Slovenija so se odzvali na viralno senzacijo – umetniško delo italijanskega umetnika Maurizia Cattelana, ki se je prodalo za skoraj 6 milijonov evrov. To ne bi bilo presenetljivo, če to ne bi bila banana, prilepljena na steno s srebrnim trakom.

Za Marketing magazin so ob današnji aktivaciji in postavitvi plakatov pri Lidlu Slovenija povedali, da ves čas spremljajo trende; ne samo prehranske in nakupne, ampak tudi popkulturne. Tako so se odločili, da se odzovejo na polemiko skoraj 6 milijonov evrov »vredne« banane, ki jo je po nakupu kitajski kriptobilijonar Justin Sun na očeh svetovne javnosti kar pojedel. 

»Ker smo v Lidlu umetniki za svežino, svojim kupcem poleg drugega sadja in zelenjave ves čas zagotavljamo tudi sveže banane po ugodnih cenah. Zato nismo mogli mimo priložnosti, da to dejstvo izpostavimo na presenetljiv in nekoliko hudomušen način, in sicer s spreobrnitvijo kontroverznega umetniškega dela,« so povedali. 

Akcijo so podprli na spletu, v Ljubljani pa so jo pospremili tudi z mestnimi plakati. »Ti se spogledujejo z izvirnim umetniškim delom, le da je na naših plakatih ostal samo še lepilni trak. Banan seveda ni bilo več – so namreč tako sveže, da jih je takoj zmanjkalo. A brez skrbi! S pomočjo hostes smo mimoidočim razdelili kar nekaj brezplačnih svežih banan iz Lidla. Tako so se lahko tudi sami prepričali, da dobiti sveže banane po ugodni ceni ni prav nobena umetnost. Ker so banane iz Lidla tako sveže, se jim je kvečjemu prava umetnost upreti,« so še povedali pri Lidlu Slovenija.

lidl

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji