lidl
Opaženo

Visoka umetnost ali sveže banane po ugodni ceni?

V Lidlu Slovenija so se odzvali na viralno senzacijo – umetniško delo italijanskega umetnika Maurizia Cattelana, ki se je prodalo za skoraj 6 milijonov evrov. To ne bi bilo presenetljivo, če to ne bi bila banana, prilepljena na steno s srebrnim trakom.

Za Marketing magazin so ob današnji aktivaciji in postavitvi plakatov pri Lidlu Slovenija povedali, da ves čas spremljajo trende; ne samo prehranske in nakupne, ampak tudi popkulturne. Tako so se odločili, da se odzovejo na polemiko skoraj 6 milijonov evrov »vredne« banane, ki jo je po nakupu kitajski kriptobilijonar Justin Sun na očeh svetovne javnosti kar pojedel. 

»Ker smo v Lidlu umetniki za svežino, svojim kupcem poleg drugega sadja in zelenjave ves čas zagotavljamo tudi sveže banane po ugodnih cenah. Zato nismo mogli mimo priložnosti, da to dejstvo izpostavimo na presenetljiv in nekoliko hudomušen način, in sicer s spreobrnitvijo kontroverznega umetniškega dela,« so povedali. 

Akcijo so podprli na spletu, v Ljubljani pa so jo pospremili tudi z mestnimi plakati. »Ti se spogledujejo z izvirnim umetniškim delom, le da je na naših plakatih ostal samo še lepilni trak. Banan seveda ni bilo več – so namreč tako sveže, da jih je takoj zmanjkalo. A brez skrbi! S pomočjo hostes smo mimoidočim razdelili kar nekaj brezplačnih svežih banan iz Lidla. Tako so se lahko tudi sami prepričali, da dobiti sveže banane po ugodni ceni ni prav nobena umetnost. Ker so banane iz Lidla tako sveže, se jim je kvečjemu prava umetnost upreti,« so še povedali pri Lidlu Slovenija.

lidl

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji