z
Opaženo

Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev

SKB Banka v novi kampanji »Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev« z agencijo Herman & partnerji poleg trdega dela in talenta izpostavlja srečo pri doseganju odličnosti v vrhunskem športu.

Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na simbolično dejanje metanja kovanca, ki obenem predstavlja željo po dobrem izidu, poštenost v odločanju in nepredvidljivost športa, in poziva javnost, naj podpre svojo reprezentanco, ko se odpravlja na olimpijske igre v Pariz. Središče projekta je spletna stran, na kateri lahko uporabniki vržejo virtualen kovanec za srečo reprezentanci, za vsak met pa SKB Banka Fundacijama Leona Štuklja in Miroslava Cerarja donira 10 centov in neposredno pomaga pri razvoju mladih slovenskih športnikov.

Digitalno aktivacijo spremljata dva televizijska oglasa; prvi gledalce spodbuja k sodelovanju s srečnim metom za olimpijce, drugi pa ponazarja pot mlade športnice, ki se ob podpori SKB razvije v Marušo Mišmaš Zrimšek. Oba oglasa poudarjata, da sta talent in vztrajnost ključnega pomena, vendar sta kanček sreče in neomajna podpora pogosto ključna sestavina uspeha.

Kampanja ni le bežen trenutek v zgodovini SKB; banka že 30 let vztrajno podpira slovenske olimpijce, ki utelešajo vrednote odličnosti, prijateljstva in spoštovanja. S to akcijo SKB ponovno potrjuje svojo zavezanost športnikom in olimpijskemu duhu ter skrbi, da vsak vrženi kovanec ni le golo upanje, temveč konkretna materialna podpora bodočim slovenskim športnim zvezdam.

Namen kampanje je spodbuditi nacionalno podporo slovenskemu športu in nas vse opomniti, da si moramo v športu, kot tudi v življenju, prizadevati z vsemi močmi – a tudi ceniti vsak trenutek sreče in podpore drugih, ki lahko spremenita vse.

z

 

Elementi akcije: televizijski,  zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali

Predstavnici naročnika: Tanja Habjan in Lara Berlec

Agencija: Herman&partnerji

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Sašo Braz

Vodja projekta: Juš Šoltes

Umetniška direktorja: Gregor Čeferin (Herman & partnerji) in Matevž Ptičak (SKB)

Produkcija: Squareme

Režija: Luka Štigl

Producent: Sebastjan Oblak

Trajanje akcije: od 17. aprila do 11. avgusta 2024

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji