Vse bo v redu
Opaženo

Vse bo v redu. Tudi za praznike.

Več kot 90 % voznikov, ki uporabljajo avtomobilsko asistenco Zavarovalnice Triglav, je s storitvijo zadovoljnih ali zelo zadovoljnih. Ta podatek so v zavarovalnici videli kot priložnost za kampanjo, s katero lahko dodatno okrepijo ugled svoje znamke.

Kratek opis akcije: Ker je kampanja začela svojo pot decembra, se je prazničnemu času strateško prilagodila tudi njena rdeča nit. V televizijskem oglasu se v težavah na cesti tokrat znajde dobri mož in Triglav asistenca je tista, ki mu hitro in učinkovito (ter dobrovoljno) pomaga, da lahko pravočasno razdeli darila po domovih.

To povzame krovni slogan kampanje »Vse bo v redu, tudi za praznike«. Tega v krajših različicah oglasov dopolnjujejo prednosti avtomobilskega zavarovanja pri Triglavu, kjer 24 ur na dan poskrbijo, da bo vse v redu, pri vas so v približno pol ure, pomagajo pa povprečno 180 voznikom na dan.

Vse bo v redu

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in digitalno oglaševanje (spletno video oglaševanje, družbena omrežja, mobile, vsebinski marketing, vplivnostni marketing …), radijsko in tiskano oglaševanje

Predstavnici naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič in Vojka Novak

Agencija: Hund films (TV oglas), Renderspace (kampanja)

Vodje projekta v agenciji: Hana Kovič (Hund films), Nina Razpet in Nina Miketič (Renderspace)

Kreativna direktorja: Mikko Lehtinen (TV oglas), Klemen Šefer (kampanja)

Tekstopisec: Klemen Šefer

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Patricija Rantaša

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Fotograf: Rok Petelin

Produkcijska hiša: Hund films

Režiser TV oglasa: Mikko Lehtinen

Scenarij za TV oglas: Tomi Winberg

Postprodukcija: NuFrame

Medijska agencija: Pristop media

Trajanje akcije: od 5. decembra 2024 do 5. januarja 2025

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji