Vse bo v redu. Tudi za praznike.
Več kot 90 % voznikov, ki uporabljajo avtomobilsko asistenco Zavarovalnice Triglav, je s storitvijo zadovoljnih ali zelo zadovoljnih. Ta podatek so v zavarovalnici videli kot priložnost za kampanjo, s katero lahko dodatno okrepijo ugled svoje znamke.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Ker je kampanja začela svojo pot decembra, se je prazničnemu času strateško prilagodila tudi njena rdeča nit. V televizijskem oglasu se v težavah na cesti tokrat znajde dobri mož in Triglav asistenca je tista, ki mu hitro in učinkovito (ter dobrovoljno) pomaga, da lahko pravočasno razdeli darila po domovih.
To povzame krovni slogan kampanje »Vse bo v redu, tudi za praznike«. Tega v krajših različicah oglasov dopolnjujejo prednosti avtomobilskega zavarovanja pri Triglavu, kjer 24 ur na dan poskrbijo, da bo vse v redu, pri vas so v približno pol ure, pomagajo pa povprečno 180 voznikom na dan.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in digitalno oglaševanje (spletno video oglaševanje, družbena omrežja, mobile, vsebinski marketing, vplivnostni marketing …), radijsko in tiskano oglaševanje
Predstavnici naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič in Vojka Novak
Agencija: Hund films (TV oglas), Renderspace (kampanja)
Vodje projekta v agenciji: Hana Kovič (Hund films), Nina Razpet in Nina Miketič (Renderspace)
Kreativna direktorja: Mikko Lehtinen (TV oglas), Klemen Šefer (kampanja)
Tekstopisec: Klemen Šefer
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Patricija Rantaša
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Fotograf: Rok Petelin
Produkcijska hiša: Hund films
Režiser TV oglasa: Mikko Lehtinen
Scenarij za TV oglas: Tomi Winberg
Postprodukcija: NuFrame
Medijska agencija: Pristop media
Trajanje akcije: od 5. decembra 2024 do 5. januarja 2025