gurij
Opaženo

Z A1 računommm na pol boste imeli mir za vedno

Za komunikacijo nove ponudbe A1 je agencija SHIFT ustvarila kampanjo, s katero uporabnikom pokaže, kako doseči notranji mir – za vedno. Za dodatne nasvete o zenovskem stanju pa so na družbenih omrežjih poskrbeli v DROM agency.

V času, ko številni uporabniki izgubljajo živce in dušni mir zaradi podražitev, je A1 predstavil ponudbo, v kateri vsem novim naročnikom ponuja petdesetodstotni popust na mobilne in internet + TV pakete za vedno. »Nova akcija tako predstavlja protiutež nepotrebnemu stresu, ki nastane zaradi višjih računov. Hkrati pa ponuja rešitev, s katero se uporabnikom nikoli več ne bo treba ukvarjati s podražitvami, saj bodo z računom na pol imeli mir za vedno,« pravijo.

Za komunikacijo ponudbe so v agenciji SHIFT zasnovali celostno kampanjo, v kateri glavno vlogo prevzema guru Jurij, krajše Gurij. Ta v oglasih vznemirjene posameznike uči preprostih vaj, kot je meditativno trganje računa na pol, s katerimi se lahko znebijo stresa in zaživijo v miru. Skupinico pod vodstvom Gurija v televizijskem oglasu spremljamo na idiličnem oddihu v naravi, zen mojstra pa najdemo še na zunanjih in v radijskih oglasih ter tudi v digitalnem okolju. Osnovna ideja kampanje, razpolovitev računa, je še dodatno poudarjena s posebnimi izvedbami na zunanjih in v digitalnih oglasih.

gurij1

Kampanja je, z zdaj že ustaljeno komično naracijo in domorodnim (t. i. nativnim) pristopom, pod okriljem DROM agency zaživela tudi v digitalnem svetu. Na družbenih omrežjih je Gurij postal svetovalec, ki s svojevrstnim zenovskim pristopom uporabnikom pomaga do spokojnih občutkov tudi pri vsakodnevnih motilcih dušnega miru.

gurij2

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Nikolaja Frece, Robert Demirović, Mojca Goršič, Anja Bogataj in Eva Remic

Kreativni direktorji: Luka Bajs in Eva Gradišnik (SHIFT) ter Julija Somrak (DROM agency)

Tekstopisci: Luka Bajs in Eva Gradišnik (SHIFT) ter Ivona Repše (DROM agency)

Umetniški direktor: Matija Primc (SHIFT)

Oblikovalci: Matija Primc, Andraž Grulja, Lucija Pale Povalej in Nejc Vernik (SHIFT) ter Sara Sešlar Naraks in Dominik Skornšek (DROM agency)

Strateški direktorici: Špela Žorž (SHIFT) in Nina Jakovljević (DROM agency)

Direktorici naročnika: Amadea Šoln (SHIFT) in Nina Jakovljević (DROM agency)

Vodji projekta: Lina Gorjup (SHIFT) in Ingrid Kozole (DROM agency)

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov (SHIFT) ter Sabina Juntez, Dalia Roženbergar (DROM agency) in Jure Kastelic (OMD)

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga (DROM agency)

Televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje: Juna Neubauer in Eva Čeč (OMD)

Filmska produkcija: Chili films

Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjić

Producentka: Valentina Prešeren

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Produkcija digitalnih vsebin: Ivona Repše in Lara Rožemberg (DROM agency)

Ostale agencije: OMD

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji