z
Opaženo

Z akrobati na kolesih po Nebotičniku do naslova najbolj izvirne destinacije

Turizem Ljubljana in McCann Ljubljana sta pripravila inovativno predstavitev Ljubljane z nastopi kolesarjev in akrobatov na kolesih na Ljubljanskem gradu, Prešernovem trgu in Nebotičniku.

Kratek opis akcije: Turizem Ljubljana je tudi letos partnersko sodeloval na dirki Po Sloveniji, eni najpomembnejših kolesarskih prireditev v regiji. Tretja etapa se je začela prestolnici in to je bila priložnost, da Ljubljano predstavimo kot odlično destinacijo za aktivne počitnice ali mestni oddih z bogato kulturno ponudbo in kot živahno mesto, ki ponuja različna (adrenalinska) doživetja.

Pri izvajanju aktivacij s kolesarji in akrobati so sodelovali številni lokalni partnerji; na aktivaciji na Prešernovem trgu je sodelovalo 50 kolesarjev iz različnih ljubljanskih kolesarskih društev in drugih prostovoljcev, ki so koreografijo izvedli na kolesih iz sistema izposoje koles BicikeLJ; akrobatka je kolesarila na stolpu Ljubljanskega gradu s pogledom na panoramo celotne Ljubljane; trije akrobati na kolesih pa so se vertikalno spustili 70 metrov vzdolž Nebotičnika. Vragolije so pod budnim očesom priznanega kaskaderja Filipa Kržišnika izvajali na legendarnih Rogovih kolesih, simbolu ljubljanske in slovenske kolesarske industrije.

Z aktivacijo so dosegli 10 milijonov gledalcev na TV Slovenija in Eurosportu, ki je prenos dirke predvajal v 130 držav povsem svetu; skupaj so dosegli več kot 100.000 ljudi na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Tik Tok, X).

Ljubljana je na prireditvi Naj gostitelj 30. dirke Po Sloveniji prejela nagrado za najbolj izvirno destinacijo. Nagrado je žirija letos na novo uvedla prav zato, ker jih je drzni spust akrobatov s kolesi po Nebotičniku tako navdušil.

Poleg viralnosti promocijske akrobacije so v Turizmu Ljubljana z agencijo McCann Ljubljana pripravili kratke film, ki prispeva k dodatni prepoznavnosti Ljubljane kot kolesarskega cilja in trajnostne turistične destinacije, kjer si znamenitosti lahko ogledate kar s kolesom.

Agencija: McCann Ljubljana

Elementi akcije: gverilska akcija, televizijski prenos v živo, PR aktivnosti

Naročnik: Turizem Ljubljana

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Petković in Nina Roškar

Kreativni direktor: Anže Jereb

Umetniški direktor: Uroš Podgorelec

Direktor agencije: Žiga Anžlovar

Vodja projekta: Vito Pešič

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji