Z akrobati na kolesih po Nebotičniku do naslova najbolj izvirne destinacije
Turizem Ljubljana in McCann Ljubljana sta pripravila inovativno predstavitev Ljubljane z nastopi kolesarjev in akrobatov na kolesih na Ljubljanskem gradu, Prešernovem trgu in Nebotičniku.
Turizem Ljubljana
Kratek opis akcije: Turizem Ljubljana je tudi letos partnersko sodeloval na dirki Po Sloveniji, eni najpomembnejših kolesarskih prireditev v regiji. Tretja etapa se je začela prestolnici in to je bila priložnost, da Ljubljano predstavimo kot odlično destinacijo za aktivne počitnice ali mestni oddih z bogato kulturno ponudbo in kot živahno mesto, ki ponuja različna (adrenalinska) doživetja.
Pri izvajanju aktivacij s kolesarji in akrobati so sodelovali številni lokalni partnerji; na aktivaciji na Prešernovem trgu je sodelovalo 50 kolesarjev iz različnih ljubljanskih kolesarskih društev in drugih prostovoljcev, ki so koreografijo izvedli na kolesih iz sistema izposoje koles BicikeLJ; akrobatka je kolesarila na stolpu Ljubljanskega gradu s pogledom na panoramo celotne Ljubljane; trije akrobati na kolesih pa so se vertikalno spustili 70 metrov vzdolž Nebotičnika. Vragolije so pod budnim očesom priznanega kaskaderja Filipa Kržišnika izvajali na legendarnih Rogovih kolesih, simbolu ljubljanske in slovenske kolesarske industrije.
Z aktivacijo so dosegli 10 milijonov gledalcev na TV Slovenija in Eurosportu, ki je prenos dirke predvajal v 130 držav povsem svetu; skupaj so dosegli več kot 100.000 ljudi na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Tik Tok, X).
Ljubljana je na prireditvi Naj gostitelj 30. dirke Po Sloveniji prejela nagrado za najbolj izvirno destinacijo. Nagrado je žirija letos na novo uvedla prav zato, ker jih je drzni spust akrobatov s kolesi po Nebotičniku tako navdušil.
Poleg viralnosti promocijske akrobacije so v Turizmu Ljubljana z agencijo McCann Ljubljana pripravili kratke film, ki prispeva k dodatni prepoznavnosti Ljubljane kot kolesarskega cilja in trajnostne turistične destinacije, kjer si znamenitosti lahko ogledate kar s kolesom.
Agencija: McCann Ljubljana
Elementi akcije: gverilska akcija, televizijski prenos v živo, PR aktivnosti
Naročnik: Turizem Ljubljana
Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Petković in Nina Roškar
Kreativni direktor: Anže Jereb
Umetniški direktor: Uroš Podgorelec
Direktor agencije: Žiga Anžlovar
Vodja projekta: Vito Pešič