prevzem
Opaženo

Z družbeno odgovorno kampanjo zbrali 31 ton hrane

Ob svetovnem dnevu živali je trgovina za male živali Mr. Pet organizirala zbiralno akcijo hrane za zapuščene živali. Pravijo, da je z 31 tonami zbrane hrane, akcija presegla vsa pričakovanja.

Za uspeh družbeno odgovorne akcije je zaslužna tudi komunikacijska agencija IR image, ki je poskrbela za članek o akciji in zakupe oglasnega prostora. Povezali so se z vplivnežem Urošem Bitencem, ki je v eni od poslovalnic posnel serijo storyjev in ljudi še dodatno spodbudil k sodelovanju. Pri Mr.  Pet-u so vse zbrane donacije podvojili, hrano pa bodo razdelili med več kot 40 zavetišč in društev po Sloveniji, ki se borijo za boljše življenje pomoči potrebnih živali.

zzz

Doris Veselić iz Mr. Pet-a je ob tej priložnosti poudarila, da so nad srčnostjo svojih kupcev navdušeni. »Zahvaljujemo se vsakomur, ki je prispeval, saj smo skupaj omogočili lepšo prihodnost številnim zapuščenim živalim,« je še dodala. Prepričani so, da so z letošnjo akcijo ponovno dokazali, da lahko z majhnimi dejanji ustvarimo velike spremembe.

zzz

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji