prevzem
Opaženo

Z družbeno odgovorno kampanjo zbrali 31 ton hrane

Ob svetovnem dnevu živali je trgovina za male živali Mr. Pet organizirala zbiralno akcijo hrane za zapuščene živali. Pravijo, da je z 31 tonami zbrane hrane, akcija presegla vsa pričakovanja.

Za uspeh družbeno odgovorne akcije je zaslužna tudi komunikacijska agencija IR image, ki je poskrbela za članek o akciji in zakupe oglasnega prostora. Povezali so se z vplivnežem Urošem Bitencem, ki je v eni od poslovalnic posnel serijo storyjev in ljudi še dodatno spodbudil k sodelovanju. Pri Mr.  Pet-u so vse zbrane donacije podvojili, hrano pa bodo razdelili med več kot 40 zavetišč in društev po Sloveniji, ki se borijo za boljše življenje pomoči potrebnih živali.

zzz

Doris Veselić iz Mr. Pet-a je ob tej priložnosti poudarila, da so nad srčnostjo svojih kupcev navdušeni. »Zahvaljujemo se vsakomur, ki je prispeval, saj smo skupaj omogočili lepšo prihodnost številnim zapuščenim živalim,« je še dodala. Prepričani so, da so z letošnjo akcijo ponovno dokazali, da lahko z majhnimi dejanji ustvarimo velike spremembe.

zzz

 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji