m
Opaženo

Z Moj M virtualno v Pariz s slovenskimi olimpijci

Mercator, že 25 let ponosni sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije in olimpijske reprezentance Slovenije, ob olimpijskih igrah v Parizu začenja inovativno digitalno kampanjo.

Kratek opis kampanje: S poudarkom na spodbujanju globoke čustvene povezanosti med strankami, športniki in blagovno znamko Mercator, želi z aplikacijo Moj M približati olimpijsko dogajanje vsem, ki jim srce bije za naše športnike. Osrednji del kampanje je #olimpijskiselfi v aplikaciji Moj M – nova funkcija, ki s pomočjo obogatene resničnosti uporabnikom omogoča ustvarjanje 'selfijev' z izbranimi olimpijci, katerim se lahko virtualno pridružijo na različnih prizoriščih v Parizu. Interaktivna funkcija navijačem omogoča, da se počutijo kot del iger in stojijo z ramo ob rami s športnimi junaki.

Naslov »Postani del olimpijskih sanj« povzema bistvo kampanje, saj poleg aktivacije, kjer uporabniki naredijo in delijo svoje olimpijske 'selfije' – ter s tem osvojijo 50 dodatnih pik, lahko z aktiviranjem ekskluzivnega izziva v Moj M in nakupovanjem Mercatorjevih trgovskih znamk pridobijo še dodatnih 75 pik in osvojijo podpisan rekvizit naših olimpijcev.

Pobuda poudarja Mercatorjevo zavezanost skupnim vrednotam ekipnega dela in prizadevanju za odličnost, kar je neločljivo povezano tako z olimpijskimi igrami kot z blagovno znamko, digitalna aktivacija pa utrjuje vez med kupci, olimpijci in Mercatorjem. Mercator tako zagotavlja, da duh olimpijskih iger globoko odmeva z vsako stranko, ter prinaša športno navdušenje v njihov vsakdanjik. Spoj tehnologije in športnega duha poudarja inovativen pristop k vključevanju strank, po katerem je Mercator znan, ter neomajno podporo olimpijski reprezentanci Slovenije.

z

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc, Majda Vodopivec, Urška Kovačič, Tinkara Urankar

Agencija: Herman & partnerji

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič

Kreativna direktorja: Miha Bevc in Nina Tanhofer

Direktorica projekta: Ana Železnik   

Vodja projekta: Klara Moškon

Oblikovalca: Grega Čeferin in Tim Rebol

Ustvarjalec vsebin: Sašo Braz

Direktorica digitalnih komunikacij:  Nina Tanhofer

Direktorica digitalnih projektov: Patricija Fržović

Upravljavca družbenih omrežij: Ela Milavec in Sašo Braz

Režiser: Klemen Mramor

Produkcija: EFÉ Studio

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji