Zavarovalnica Triglav podpira velikane vožnje
V Zavarovalnici Triglav se zavedajo pomena izkušenj, medsebojnega razumevanja in skrbi za varnost vseh generacij v prometu. Z agencijo Renderspace so zato ustvarili skupnost »velikani vožnje«, ki izziva družbene stereotipe o starejših voznikih.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: »Res je, da se je za voznike, starejše od 60 let, v desetletjih od pridobitve vozniškega dovoljenja veliko spremenilo. Spremenili so se cestnoprometni predpisi, infrastruktura, gostota prometa in avtomobili. Spremenili so se tudi sami vozniki. Kljub spremembam pa imajo ti vozniki za seboj izjemno kilometrino in neprecenljive izkušnje, vredne spoštovanja,« pravijo v Zavarovalnici Triglav. Desetletjem zanimivih zgodb velikanov vožnje se v prvi fazi kampanje poklanjajo z videi na družbenih omrežjih, članki ter digitalnimi in zunanjimi oglasi.
Kot pravijo, tudi velikani vožnje občasno potrebujejo le osvežitev znanja, soočenje z morebitnimi izzivi s pomočjo strokovnjaka in razumevanje drugih udeležencev v prometu. Jeseni bodo tako lahko sodelovali v že četrti izvedbi »Osvežitvene vožnje«, s katero Zavarovalnica Triglav v sodelovanju z AMZS starejšim voznikom po vsej Sloveniji omogoča obnavljanje znanj in veščin vožnje. »Velikani vožnje s tem krepijo samozavest pri vožnji, deljenje njihovih zgodb pa opogumlja njihove vrstnike, spodbuja k empatiji in prispeva k boljši percepciji starejših voznikov med mlajšimi generacijami,« povejo v Zavarovalnici Triglav.
Elementi akcije: družbena omrežja, vsebinski marketing, digitalno in zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Ana Cergolj Kebler, Jaka Jauh, Andreja Žižek Urbas, Vojka Novak in Anja Kerin
Vodja projekta v agenciji: Nina Miketič
Asistentka vodji projektov: Tjaša Hribar
Direktorica naročnika: Nina Razpet
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisca: Klemen Šefer in Sara Strajnar
Vsebinski strateg: Blaž Jarc
Strateginja: Katja Sever
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Patricija Rantaša
Izvedbena oblikovalca: Emil Barbarić in Samo Jarc
Vodja produkcije: Emina Halilović
Video montaža: Matic Klemen, Urška Kos in Jakob Ješelnik
Urednica člankov na vozim.se: Tamara Langus
Medijska agencija: Pristop media
Fotograf: Primož Korošec
Snemalec digitalnih vsebin: Blaž Bednjički
Čas trajanja akcije: od julija do novembra 2024