velikani vožnje
Opaženo

Zavarovalnica Triglav podpira velikane vožnje

V Zavarovalnici Triglav se zavedajo pomena izkušenj, medsebojnega razumevanja in skrbi za varnost vseh generacij v prometu. Z agencijo Renderspace so zato ustvarili skupnost »velikani vožnje«, ki izziva družbene stereotipe o starejših voznikih.

Kratek opis akcije: »Res je, da se je za voznike, starejše od 60 let, v desetletjih od pridobitve vozniškega dovoljenja veliko spremenilo. Spremenili so se cestnoprometni predpisi, infrastruktura, gostota prometa in avtomobili. Spremenili so se tudi sami vozniki. Kljub spremembam pa imajo ti vozniki za seboj izjemno kilometrino in neprecenljive izkušnje, vredne spoštovanja,« pravijo v  Zavarovalnici Triglav. Desetletjem zanimivih zgodb velikanov vožnje se v prvi fazi kampanje poklanjajo z videi na družbenih omrežjih, članki ter digitalnimi in zunanjimi oglasi.

Kot pravijo, tudi velikani vožnje občasno potrebujejo le osvežitev znanja, soočenje z morebitnimi izzivi s pomočjo strokovnjaka in razumevanje drugih udeležencev v prometu. Jeseni bodo tako lahko sodelovali v že četrti izvedbi »Osvežitvene vožnje«, s katero Zavarovalnica Triglav v sodelovanju z AMZS starejšim voznikom po vsej Sloveniji omogoča obnavljanje znanj in veščin vožnje. »Velikani vožnje s tem krepijo samozavest pri vožnji, deljenje njihovih zgodb pa opogumlja njihove vrstnike, spodbuja k empatiji in prispeva k boljši percepciji starejših voznikov med mlajšimi generacijami,« povejo v Zavarovalnici Triglav.

velikani1

velikani2

Elementi akcije: družbena omrežja, vsebinski marketing, digitalno in zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Ana Cergolj Kebler, Jaka Jauh, Andreja Žižek Urbas, Vojka Novak in Anja Kerin

Vodja projekta v agenciji: Nina Miketič

Asistentka vodji projektov: Tjaša Hribar

Direktorica naročnika: Nina Razpet

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Sara Strajnar

Vsebinski strateg: Blaž Jarc

Strateginja: Katja Sever

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Patricija Rantaša

Izvedbena oblikovalca: Emil Barbarić in Samo Jarc

Vodja produkcije: Emina Halilović

Video montaža: Matic Klemen, Urška Kos in Jakob Ješelnik

Urednica člankov na vozim.se: Tamara Langus

Medijska agencija: Pristop media

Fotograf: Primož Korošec

Snemalec digitalnih vsebin: Blaž Bednjički

Čas trajanja akcije: od julija do novembra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji