z
Opaženo

Zavarovalnica Triglav: Več nas je, bolje je!

Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v duhu košarkarske vročice pripravila kampanjo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi slovenski reprezentanti.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot sponzor slovenske košarkarske reprezentance ustvarila oglaševalsko akcijo, ki nadaljuje lanski ekipni koncept »Več nas je, bolje je!« in poudarja pomen ekipnega duha. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje člane slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Več odličnih košarkarjev pomeni več zmag; več dobrih podaj vodi do več košev, več košev pa prinese več zmag. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom – več zavarovanj, večji prihranki. Kreativna zasnova oglasa in celostne podobe akcije izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga člani ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je tudi jedro akcije »Več nas je, bolje je«.

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Maša Čeplak, Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Razpotnik, Alenka Hlebec, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič

Tekstopiski: Tina Križaj in Katarina Ferk

Družbena omrežja: Jasna Kogej Kraševec

Vodja oblikovanja: Vesna Žnidaršič

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Jure Pogačnik

Produkcija: Black Lime

Režiser: Jakob Šuster

Fotograf: Sami Rahim

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji