lotus
Opaženo

Zgodbe v ogledalu

Dentalni center Lotus je v sodelovanju z agencijo POINT OUT zasnoval serijo »Zgodbe v ogledalu«, ki z znanimi osebnostmi raziskuje pomen prvih vtisov in pristnega nasmeha na njihovi osebni poti izzivov in uspehov.

Kratek opis akcije: Komunikacijska kampanja Zgodbe v ogledalu skozi osebne izpovedi znanih osebnosti reflektira dejstvo, da so prvi vtisi ključni gradniki življenja. Ti so lahko spomini, ki jih nosimo globoko v sebi, pristni nasmehi ali izkušnje, ki so oblikovale našo samozavest. Kampanja podpira Lotusovo filozofijo, ki temelji na osebnem pristopu, poglobljeni obravnavi in spreminjanju vtisa, ki ga imajo ljudje o zobozdravstvu. Skozi serijo video vsebin znane osebnosti — Karim Merdjadi, Mario Ćulibrk, Tina Vrbnjak, Klemen Bučan in Masayah — v svojem odsevu delijo izkušnje, ki govorijo o pomenu prvega vtisa in vplivu zdravega nasmeha na samozavest, profesionalno in zasebno življenje ter medsebojne odnose.

 

Elementi akcije: spletne video vsebine, oglasi na digitalnih kanalih in vsebine na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Matej Ojsteršek in Marko Novak

Kreativna zasnova: Barbara Jošt in Lina Antolič

Vodja projekta: Peter Jagodic

Oblikovanje: Tjaša Blaško

Produkcijska hiša: NOVISUALS

Vodja produkcije: Igor Pečoler

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji