Živalsko poletje
Dobrodelni projekti za dobrobit živali agencije ENKI se nadaljujejo. Po uspešni in nagrajeni praznični kampanji »Živali niso darilo« so se tokrat skupaj z novoustanovljeno Zvezo nevladnih organizacij za zaščito živali Slovenije lotili podobnega projekta.
Zveza nevladnih organizacij za zaščito živali Slovenije
Kratek opis akcije: Pripravili so serijo čustvenih grafičnih sporočil, s katerimi predstavljajo dopustniško poletje z drugega, živalskega vidika. Avgusta so na družbenih omrežjih številnih zavetišč in organizacij za dobrobit živali zaokrožile objave, ki opozarjajo na problematike, s katerimi se v poletnem in dopustniškem času soočajo številne živali, tako domače kot tudi divje.
»Na morskih plažah smo denimo pogosto priča prizorom, ko otroci iz morja prinesejo vodne živali, da bi si jih bolje ogledali in pokazali drugim. Na žalost takšne poteze mnogokrat predstavljajo smrtno obsodbo morskim zvezdam, meduzam, ribam, rakcem in drugim morskim prebivalcem. Na udaru vročega poletja so tudi domače živali, ki jih ljudje nepremišljeno puščajo doma same, brez hrane in sveže vode, medtem ko se sami odpravijo uživat na dopust ali pa jih pozabijo v vročih in pregretih avtomobilih,« pravijo snovalci akcije.
Agencija in zveza sta se zato odločili združiti svojo strast, znanje in ideje ter skupaj ustvariti dobrodelno akcijo, ki preko objav, polnih čustvenega naboja, nagovarja vsakega od omenjenih primerov. Z njimi želijo opozoriti na prisotnost in neprimernost takšnih dejanj, ki jih ljudje najpogosteje izvajajo zaradi nevednosti ali prikladnosti, ob tem pa se premalokrat zavedajo, kako hitro lahko živali postavijo na tanko mejo med življenjem in smrtjo.
Agencija ENKI, Zveza nevladnih organizacij za zaščito živali Slovenije ter vse sodelujoče dobrodelne organizacije, ki pomagajo širiti sporočila, si prizadevajo, da s takšnimi objavami prispevajo k večjemu varovanju in dobrobitu živali. Kot pravijo na ENKI-ju, se z veseljem lotijo takšnih projektov, pri katerih lahko ustvarijo nekaj dobrega za družbo ter okolje, saj s tem sledijo svojim vrednotam ter strastem, hkrati pa uživajo v kreativnem procesu.
Elementi akcije: družbena omrežja
Vodja projekta: Lara Oblak
Kreativna vodja in tekstopiska: Eva Novak
Oblikovalec: Blaž Jakelj