Zvok svežine
Opaženo

Zvok svežine – slika, ki jo lahko slišiš

Letošnja kampanja Naturetine ozimnice, ki so jo zasnovali v agenciji ENKI, na kreativen način spominja, da lahko slike v določenih primerih tudi slišimo. V tem primeru gre za zvok svežine, ki ga zaslišimo vsakič, ko odpremo svež kozarec vložene hrane.

Kratek opis akcije: »Jeseni se na slovenskih vrtovih pobirajo še zadnji pridelki, mnoga gospodinjstva pa pripravljajo ozimnico za prihajajočo zimo – bodisi shranjujejo lastne pridelke ali pa zaloge nakupijo. Tokratno pripravo na zimo je Natureta izkoristila za igrivejši način oglaševanja svoje lastne ozimnice,« pravijo snovalci akcije.

Natureta je skupaj z agencijo ENKI zasnovala kreativni koncept »Zvok svežine, tudi pozimi«, ki ga zaslišimo ob odprtju svežega Naturetinega kozarca. Posebnost kampanje je, da slišnega učinka niso upodobili le v videooglasih na televizijskih zaslonih in digitalnih omrežjih, temveč so ga preslikali tudi na statične podobe. Tako po Sloveniji zadnje tedne videvamo oglasne panoje, ki nas z grafičnim prikazom in besedilom podzavestno pripravijo do tega, da njihovo sporočilo ne le vidimo, temveč tudi slišimo.

V sklopu Naturetine ozimnice na njihovi spletni strani poteka tudi velika nagradna igra, kjer uporabniki z delitvijo svoje taktike odpiranja kozarcev sodelujejo v žrebanju za 1923 nagrad. Pobudi za sodelovanje v nagradni igri so se pridružili vsi večji slovenski trgovci z živili in številni kulinarični vplivneži, ki na svojih profilih delijo najbolj inovativne načine odpiranja kozarcev. Kot pravijo snovalci kampanje, jih je proaktiven odziv javnosti pozitivno presenetil: »Na družbenih omrežjih smo prejeli kar nekaj pozitivnih sporočil in odzivov, sploh glede plakatov, ki so nas zelo razveselili, še bolj pa se veselimo končnih rezultatov kampanje, ki že zdaj veliko obetajo.«

Zvok svežine1

Zvok svežine2

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, idejna zasnova, televizijski oglas, nagradna igra, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov

Strateginja: Tjaša Lenardič

Vodja projekta: Lara Oblak

Tekstopiska: Eva Novak

Oblikovalca: Blaž Jakelj in Anže Šestovič

Produkcija spletnega mesta: Tamara Demir

Fotograf: Rok Mlinar

Medijski zakup: AM Komunikacije

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji