delovna mesta tedna
Razpisi

Delovna mesta tedna

Tudi v tokratnem pregledu delovnih mest tedna podjetja iščejo predvsem kadre s področja digitalnega marketinga.

Mercator v svoje vrste vabi strokovnega sodelavca (m/ž) na področju M Tehnika, ki bo skrbel za ustvarjanje vsebin za družbena omrežja in upravljanje skupnosti uporabnikov ter pisanje prodajnih in marketinških besedil. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Finančnotehnološko podjetje Adacta išče ustvarjalca vsebin (m/ž), ki bo skrbel za vizualno komponento blagovne znamke, vključno s produkcijo videovsebin. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Start-up Flaviar zaposli vodjo digitalnega marketinga (m/ž) z izkušnjami iz prikaznega oglaševanja in oglaševanja na YouTubu. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Studio Moderna v svojo sredino vabi produktnega vodjo (m/ž) v marketingu za blagovno znamko Rovus. Kandidat bo sodeloval pri koordinaciji s kreativno agencijo in izboru novih izdelkov iz portfelja ter pripravljal predstavitve novih izdelkov za države v sistemu. Prijave zbirajo na recruitment@studio-moderna.com, več o zaposlitvi pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

A1 Slovenija išče strokovnjaka za oglaševanje na Googlu (m/ž) za samostojno operativno upravljanje oglaševalskih računov za Google in pripravo strategije prisotnosti na Googlovih kanalih. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Sanofarm, ki se ukvarja s prodajo fizioterapevtskih izdelkov, zaposli vodjo projektov v marketingu (m/ž), ki bo skrbel za pripravo strategij razvoja in trženja zaupanih blagovnih znamk in dobičkonosnost dodeljenih projektov. Prijave zbirajo do 2. marca 2021 na razpis@sanofarm.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Še vedno aktualna delovna mesta:

A1 Slovenija v svoje vrste vabi produktnega vodjo za nove poslovne priložnosti (m/ž). Kandidat bo upravljal portfelj izbranih produktov in spremljanje trendov na področju ICT. Prijavite se lahko do 28. februarja 2021 preko spletnega obrazca.

Športna trgovina Hervis nudi priložnost vodji spletne trgovine in digitalnega oglaševanja za slovenski in hrvaški trg (m/ž). Kandidat bo skrbel za načrtovanje in izvedbo digitalnih marketinških kampanj in razvoj vseh spletnih kanalov. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Kriptoborza Bitstamp išče tri nove sodelavce, in sicer upravljavca družbenih omrežij (m/ž)vodjo odnosov z javnostmi (m/ž) in vodjo produktnega marketinga (m/ž).

Tehnološko podjetje EKWB išče strokovnjaka za digitalno oglaševanje (m/ž), ki bo upravljal z načrtom promocij. Ta vključuje načrtovanje in nadzor nad izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Prijave zbirajo do 2. marca 2021 na elektronskem naslovu jobs@ekwb.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.

Marketinška agencija Taman v svojo ekipo vabi sodelavca za digitalni marketing (m/ž).  Kandidat bo sodeloval pri zagotavljanju poslovnega razvoja naročnikom preko Hubspotovega CRM, pri načrtovanju in izvedbi strategij rasti, zasnovi in izvedbi marketinških akcij ter pri reševanju komunikacijskih izzivov naročnikov. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Zemanta išče produktno vodjo v marketingu (m/ž), ki bo skrbel za go-to market (GTM) produktov v okviru rešitve Outbrain Engage. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Sensilab v svojo sredino vabi spletnega oblikovalca marketinških vsebin (m/ž), ki bo pomagal ustvarjati podobo blagovnih znamk podjetja Sensilab in podpiral njihove marketinške aktivnosti. Prijave zbirajo na elektronskem naslovu zaposlitev@sensilab.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Digitalna agencija Spletnik v svoje vrste vabi tri nove sodelavce, in sicer razvijalca (m/ž)strokovnjaka za optimizacijo v iskalnikih (m/ž) in strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž).

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji