Od aplikacije za trajnostno mobilnost do klipinga (razpisi)
V tokratnem pregledu najdete raznovrsten nabor razpisov, ki obsegajo kliping, izdelavo aplikacije in medijski zakup.
Turizem Bohinj išče izvajalca za pilotno izdelavo in vzdrževanje spletne aplikacije za trajnostno mobilnost, ki vključuje digitalizacijo javnih prevozov z aplikacijo za digitalizacijo voznih redov z vnosom posameznih avtobusov ter aplikacijo voznih redov na mobilnih telefonih. Rešitev mora podpirati različne jezike (najmanj tri svetovne jezike). Razpis je odprt do 30. maja 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Univerzitetni klinični center Maribor izbira izvajalca za spremljanje medijev za obdobje treh let. Rok za prijavo je 3. junij 2022, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.
Košarkarska zveza Slovenije išče zunanjo pomoč pri nadgradnji obstoječih digitalnih storitev in vzpostavitev novih digitalnih rešitev za uporabnike storitev KZS in partnerjev.
Slovenska turistična organizacija išče izvajalca za vzdrževanje in gostovanje uradnega slovenskega turističnega portala Slovenia.info in medijske knjižnice Mediateka od julija 2022 do konca junija 2024. Razpis je odprt do 30. maja 2022, več o njem si lahko preberete na povezavi. STO ima sicer aktualen še en razpis. Nanaša na oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih v letu 2022. Razpis je odprt do 10. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Državni zbor Republike Slovenije z javnim razpisom išče izvajalca za storitve spremljanja poročanja medijev o delu DZ z izdelavo klipinga in analizo medijskih objav za obdobje dveh let. Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.
Pošta Slovenije išče izvajalca za zakup oglasnega prostora v medijih za obdobje treh let. Izvajalec bo pogodbene storitve realiziral na dva načina, in sicer s t. i. čistim zakupom (pri čistem zakupu se ne zaračunava agencijska provizija) in zakupom z načrtovanjem (naročnik pošlje izhodišča za pripravo medijskega načrta, izvajalec pripravi izbiro medijev, terminski in finančni načrt oglaševanja ter opravi zakup v medijih). Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.