razpisi
Razpisi

Od digitalizacije do medijske kampanje (razpisi)

V tokratnih razpisih tedna zunanjo pomoč iščejo Slovenske železnice, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, NIJZ in ZRC SAZU.

V Slovenskih železnicah potrebujejo pomoč pri storitvah spremljanja in nadzora strategije digitalizacije v družbah Slovenskih železnic na področjih tovornega prometa, potniškega prometa, poslovnega IS, upravljanje železniškega prometa in upravljanja učinkovitosti. Prijave zbirajo do 10. decembra 2021, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti išče pomoč pri digitalizaciji različnih gradiv. Prijave zbirajo do 23. decembra 2021, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.

Zavod Republike Slovenije za šolstvo preko javnega naročila išče izvajalca za grafične in tiskarske storitve za obdobje od 1. januarja 2022 do 31. decembra 2023. Vse podrobnosti o razpisu najdete tukaj.

Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) načrtuje medijsko kampanjo, razpis pa vključuje kreativno in grafično zasnovo kampanje z obstoječimi koncepti na velikih zunanjih plakatih ter medijski zakup na televiziji in spletu. Razpis je odprt do 9. decembra 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Schneider Electric že 12. leto zapored pripravlja tekmovanje za študente Schneider Go Green 2022. Cilj natečaja je najti najnovejše drzne ideje na področju digitalnih in trajnostnih inovacij. Tekmovanje Go Green študentom ponuja priložnost, da svoje ideje predstavijo vodilnim strokovnjakom v industriji in si prislužijo strokovno mentorstvo, potencialno zaposlitveno možnost in priložnost za osvojitev nagrade v vrednosti do 10 tisoč evrov. Podrobnosti o tekmovanju si lahko preberete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji