Od globalne digitalne kampanje do analize trga z ekološkimi živili (razpisi)
Zunanjo pomoč tokrat iščeta Slovenska turistična organizacija in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS.
Slovenska turistična organizacija za letošnje leto načrtuje globalno digitalno kampanjo, za katero bo namenila okrog 1,5 milijona evrov (brez DDV). Projekt med drugim vključuje zakup oglasnega prostora, oblikovanje oglasov in vsebin ter pripravo medijskega načrta. Razpis je odprt do 28. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za analizo trga z ekološkimi živili v Republiki Sloveniji. Javno naročilo med drugim predvideva analizo obsega in dinamike ponudbe ter povpraševanja po ekoloških živilih v Sloveniji, analizo potrošniških navad in odnosa do ekoloških živil ter analizo uvoza in izvoza z ekološkimi živili. Razpis je odprt do 8. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Zavod za vizualno kulturo TAM-TAM Inštitut in SIGIC – Slovenski glasbenoinformacijski center pozivata k sodelovanju na razstavi Koncertni plakat, ki bo postavljena na plakatnem razstavišču Figovec v Ljubljani. Rok za prijavo plakatov je 31. marec 2021, razstava pa bo med 16. aprilom in 6. majem 2021. Pobudniki želijo z razstavo opozoriti tudi na problematiko vizualnih ustvarjalcev s polja glasbenih dejavnosti, ki so tako kot glasbeniki, koncertni organizatorji in tehniki podvrženi strahotnim posledicam ukinitve javnih koncertnih dogodkov na račun epidemije koronavirusa. Več informacij najdete na povezavi.
Še vedno aktualni razpisi:
Vlada Republike Slovenije dodeljuje spodbude v okviru razpisa EUREKA 2021. Podjetja spodbuja v obliki subvencij za raziskovalno razvojne aktivnosti. Skupna predvidena višina sredstev je več kot štiri milijone evrov, razpis pa je odprt do 19. aprila 2021. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.
Javna agencija Spirit Slovenija preko javnega naročila išče najem 3D virtualne platforme po meri za organizacijo in tehnično izvedbo digitalnih poslovnih dogodkov. Razpis je odprt do 1. aprila 2021, vso dokumentacijo najdete tukaj.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS z razpisom išče pomoč pri izdelavi marketinške strategije z medijskim načrtom, kreativnimi rešitvami, produkcijo materialov ter zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnega ribištva. Razpis, ki je odprt do 6. aprila 2021, ocenjujejo na več kot 490 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS je preko javnega razpisa naročilo izdelavo predloga strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma za obdobje od leta 2022 do leta 2028. Med nalogami izbranega izvajalca je tudi oblikovanje trženjska strategija in uresničevanje strategije razvoja. Razpis je odprt do 12. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
SPIRIT Slovenija za obdobje 2019–2022 ponuja intenzivne podporne aktivnosti za podjetja, ki stopajo na pot trajnostne strateške poslovne transformacije. Med drugim bodo v okviru razpisa zagotovili 100 % financiranje stroškov udeležbe podjetij v Akademiji TPSMP (sklop A) in do 50 % financiranja nastalih upravičenih stroškov pri izvedbi projektov do višine 100 tisoč evrov (sklop B). Naslednji rok za prijavo je 23. april 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.