razpisi
Razpisi

Od globalne digitalne kampanje do klipinga (razpisi)

Z vidika razpisov je za nami pester teden. STO je objavila dva razpisa za oglaševanje, Vrhovno sodišče RS in Državni zbor razpisa za kliping, Pošta Slovenije pa išče pomoč pri medijskem zakupu.

Slovenska turistična organizacija je odprla dva razpisa. Prvi se nanaša na oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih v letu 2022. Razpis je odprt do 10. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi. Drugi se nanaša na globalno digitalno kampanjo 2022, ki vključuje

zakup oglasnega prostora, oblikovanje oglasov in vsebin, nastavitve in tehnično serviranje oglasov, prevajanje in optimiziranje oglasov, izvedbo sukcesivnega medijskega načrta, spremljanje izvajanja digitalnega medijskega zakupa in merjenje učinkovitosti. Razpis je odprt do 20. maja 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Državni zbor Republike Slovenije z javnim razpisom išče izvajalca za storitve spremljanja poročanja medijev o delu DZ z izdelavo klipinga in analizo medijskih objav za obdobje dveh let. Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.

Tudi Vrhovno sodišče Republike Slovenije išče pomoč pri spremljanju medijskih objav, in sicer v slovenskih medijih v obdobju od 20. junija 2022 do 31. decembra 2025. Več o razpisu, ki je odprt do 20. maja 2022, si lahko preberete na povezavi.

Pošta Slovenije išče izvajalca za zakup oglasnega prostora v medijih za obdobje treh  let.

Izvajalec bo pogodbene storitve realiziral na dva načina, in sicer s t. i. čistim zakupom (pri čistem zakupu se ne zaračunava agencijska provizija) in zakupom z načrtovanjem (naročnik pošlje izhodišča za pripravo medijskega načrta, izvajalec pripravi izbiro medijev, terminski in finančni načrt oglaševanja ter opravi zakup v medijih). Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji