Od globalne digitalne kampanje do klipinga (razpisi)
Z vidika razpisov je za nami pester teden. STO je objavila dva razpisa za oglaševanje, Vrhovno sodišče RS in Državni zbor razpisa za kliping, Pošta Slovenije pa išče pomoč pri medijskem zakupu.
Pixabay
Slovenska turistična organizacija je odprla dva razpisa. Prvi se nanaša na oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih v letu 2022. Razpis je odprt do 10. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi. Drugi se nanaša na globalno digitalno kampanjo 2022, ki vključuje
zakup oglasnega prostora, oblikovanje oglasov in vsebin, nastavitve in tehnično serviranje oglasov, prevajanje in optimiziranje oglasov, izvedbo sukcesivnega medijskega načrta, spremljanje izvajanja digitalnega medijskega zakupa in merjenje učinkovitosti. Razpis je odprt do 20. maja 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.
Državni zbor Republike Slovenije z javnim razpisom išče izvajalca za storitve spremljanja poročanja medijev o delu DZ z izdelavo klipinga in analizo medijskih objav za obdobje dveh let. Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.
Tudi Vrhovno sodišče Republike Slovenije išče pomoč pri spremljanju medijskih objav, in sicer v slovenskih medijih v obdobju od 20. junija 2022 do 31. decembra 2025. Več o razpisu, ki je odprt do 20. maja 2022, si lahko preberete na povezavi.
Pošta Slovenije išče izvajalca za zakup oglasnega prostora v medijih za obdobje treh let.
Izvajalec bo pogodbene storitve realiziral na dva načina, in sicer s t. i. čistim zakupom (pri čistem zakupu se ne zaračunava agencijska provizija) in zakupom z načrtovanjem (naročnik pošlje izhodišča za pripravo medijskega načrta, izvajalec pripravi izbiro medijev, terminski in finančni načrt oglaševanja ter opravi zakup v medijih). Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.