razpisi
Razpisi

Od klipinga do vzdrževanja portala Slovenia.info (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna najdete tako natečaje kot tudi »klasične« razpise za komunikacijske storitve.

Spirit Slovenija ima odprtih več aktualnih razpisov, med drugim javni razpis za spodbujanje velikih investicij za večjo produktivnost in konkurenčnost v Republiki Sloveniji. Odprt je do 1. oktobra 2022, več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Odprt je tudi natečaj za podelitev finančnih spodbud za najboljši poslovni model in njegovo predstavitev podjetnic začetnic 2022. Rok za prijave se izteka jutri, 20. maja 2022, več o njem si lahko preberete na povezavi.

Slovenska turistična organizacija išče izvajalca za vzdrževanje in gostovanje uradnega slovenskega turističnega portala Slovenia.info in medijske knjižnice Mediateka od julija 2022 do konca junija 2024. Razpis je odprt do 30. maja 2022, več o njem si lahko prebrete na povezavi.  STO ima sicer aktualna še dva razpisa. Prvi se nanaša na oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih v letu 2022. Razpis je odprt do 10. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi. Drugi se nanaša na globalno digitalno akcijo za leto 2022, ki vključuje zakup oglasnega prostora, oblikovanje oglasov in vsebin, nastavitve in tehnično serviranje oglasov, prevajanje in optimiziranje oglasov, izvedbo sukcesivnega medijskega načrta, spremljanje izvajanja digitalnega medijskega zakupa in merjenje učinkovitosti. Razpis je odprt do 20. maja 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Državni zbor Republike Slovenije z javnim razpisom išče izvajalca za storitve spremljanja poročanja medijev o delu DZ z izdelavo klipinga in analizo medijskih objav za obdobje dveh let. Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.

Tudi Vrhovno sodišče Republike Slovenije išče pomoč pri spremljanju medijskih objav, in sicer v slovenskih medijih v obdobju od 20. junija 2022 do 31. decembra 2025. Več o razpisu, ki je odprt do 20. maja 2022, si lahko preberete na povezavi.

Pošta Slovenije išče izvajalca za zakup oglasnega prostora v medijih za obdobje treh  let.

Izvajalec bo pogodbene storitve realiziral na dva načina, in sicer s t. i. čistim zakupom (pri čistem zakupu se ne zaračunava agencijska provizija) in zakupom z načrtovanjem (naročnik pošlje izhodišča za pripravo medijskega načrta, izvajalec pripravi izbiro medijev, terminski in finančni načrt oglaševanja ter opravi zakup v medijih). Razpis je odprt do 7. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji