razpisi
Razpisi

Od medijskega zakupa do digitalizacije (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna zunanje izvajalce iščejo Skupina Slovenske železnice in tri ministrstva.

Ministrstvo za javno upravo je objavilo Javni razpis za digitalno preobrazbo nevladnih in prostovoljskih organizacij ter povečanje vključenosti njihovih uporabnikov v informacijsko družbo 2021- 2023. Skupna višina razpoložljivih sredstev javnega razpisa je 4.580.000 evrov, razpis pa je odprt do 30. julija 2021. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Slovenske železnice z javnim razpisom iščejo izvajalca za spremljanje in nadzor strategije digitalizacije v družbah Slovenskih železnic na področjih tovornega prometa, potniškega prometa, poslovnega IS, upravljanje železniškega prometa in upravljanja učinkovitosti. Razpis je odprt do 22. junija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Urad Republike Slovenije za mladino išče izvajalca za organizacijo digitalnih dogodkov Evropska mladinska konferenca in Srečanje generalnih direktorjev za mladino. Razpis je odprt do 9. junija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano zbira ponudbe za zakup medijskega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa.  Javno naročilo vključuje pripravo medijske strategije (vključno z medijskim načrtom) in zakup oglasnega prostora za izvedbo nacionalne kampanje sektorja mesa jeseni 2021. Razpis je odprt do 30. junija 2021, razpisna dokumentacija je na voljo na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji