razpisi
Razpisi

Od medijskega zakupa do slovenskega oskarja za embalažo (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna najdete po dva razpisa in natečaja.

Spirit Slovenija izšče izvajalca za oglaševalske storitve za leto 2022 s pripravo medijskega načrta, adaptacijo enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov in medijskim zakupom. Rok za oddajo ponudb je 7. januar 2022, povezavo do razpisne dokumentacije pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za nacionalno kampanjo za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa za obdobje 2021 do 2023. Gre za del širše, večletne nacionalne promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov. Kampanja vključuje televizijsko, zunanje, radijsko, digitalno oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih. Ocenjena vrednost razpisa je okrog 282 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Vsi, ki želite dokazati izvirnost, skrb za zaščito vsebine, potrošnika in narave, tehnično dovršenost ter odličnost vizualne identitete svoje embalaže, vabljeni na 39. natečaj Slovenski oskar za embalažo. Prijavite se lahko do 21. marca 2022, več informacij pa na miran.mate@pomurski-sejem.si in na povezavi.

Založba Beletrina v sodelovanju z blagovno znamko De'Longhi razpisuje literarni natečaj Espressne zgodbe. Glavna nagrada za zmagovalca je  kavni aparat De'Longhi Magnifica Evo. Več o natečaju, ki je odprt do 19. decembra 2021, si lahko preberete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji