razpisi
Razpisi

Od medijskega zakupa do slovenskega oskarja za embalažo (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna najdete po dva razpisa in natečaja.

Spirit Slovenija izšče izvajalca za oglaševalske storitve za leto 2022 s pripravo medijskega načrta, adaptacijo enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov in medijskim zakupom. Rok za oddajo ponudb je 7. januar 2022, povezavo do razpisne dokumentacije pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za nacionalno kampanjo za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa za obdobje 2021 do 2023. Gre za del širše, večletne nacionalne promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov. Kampanja vključuje televizijsko, zunanje, radijsko, digitalno oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih. Ocenjena vrednost razpisa je okrog 282 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Vsi, ki želite dokazati izvirnost, skrb za zaščito vsebine, potrošnika in narave, tehnično dovršenost ter odličnost vizualne identitete svoje embalaže, vabljeni na 39. natečaj Slovenski oskar za embalažo. Prijavite se lahko do 21. marca 2022, več informacij pa na miran.mate@pomurski-sejem.si in na povezavi.

Založba Beletrina v sodelovanju z blagovno znamko De'Longhi razpisuje literarni natečaj Espressne zgodbe. Glavna nagrada za zmagovalca je  kavni aparat De'Longhi Magnifica Evo. Več o natečaju, ki je odprt do 19. decembra 2021, si lahko preberete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji