razpisi
Razpisi

Od nacionalne kampanje do spodbujanja kreativnih industrij (razpisi)

Zunanjo pomoč tokrat iščejo za Ministrstvu za kmetijstvo gozdarstvo in prehrano RS, Ministrstvo za kulturo RS ponuja sredstva za spodbujanje kreativnih industrij, preko Združenja Manager pa si lahko mladi menedžerji nabirajo dragocene izkušnje.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za nacionalno kampanjo za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa za obdobje 2021 do 2023. Gre za del širše, večletne nacionalne promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov. Kampanja vključuje televizijsko, zunanje, radijsko, digitalno oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih. Ocenjena vrednost razpisa je okrog 282 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Center za kreativnost predstavlja tretji javni razpis »Spodbujanje kreativnih kulturnih industrij – Center za kreativnost 2022«, ki ga razpisuje Ministrstvo za kulturo RS. Predmet razpisa so nepovratne finančne spodbude za razvoj inovativnih projektov in podjetij s področja kreativnega in kulturnega sektorja (KKS). Višina sredstev za izvedbo javnega razpisa je 1,5 milijona evrov. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Razpis Sklada za talente sekcije mladih managerjev pri Združenju Manager omogoča mladim menedžerkam in menedžerjem do 40. leta starosti subvencioniranje vrhunskega izobraževanja na specializiranih programih (Executive Education Courses) svetovnih poslovnih šol. Razpis je odprt do 20. decembra 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji