razpisi
Razpisi

Od Netka do sofinanciranja trženja blagovnih znamk na tujih trgih (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna objavljamo tako razpise za javna naročila kot tudi nagradne natečaje in razpis za nepovratna sredstva.

Turistično-informativni center Moravske Toplice preko javnega naročila išče pomoč pri digitalizaciji kulturne dediščine. Z izvedbo javnega naročila želi naročnik pridobiti digitalno rešitev za prezentacijo in interpretacijo nepremične kulturne dediščine turističnih destinacij Moravske Toplice, Lendava, Radenci, Murska Sobota (Pomurje). Razpis je odprt do 1. februarja 2021.

Objavljen je letošnji razpis za nagrade Netko. Gospodarska zbornica Slovenije in Register.si nagrajujeta najboljše spletne projekte podjetij, ustanov, uradov in posameznikov, ki domujejo in si dovolijo odpreti vrata v digitalni svet na domeni .si. Svoj(e) projekt(e) lahko prijavite do 7. februarja 2021.

SPIRIT Slovenija z razpisom omogoča sofinanciranje upravičenih stroškov trženja blagovnih znamk preko prodajnih razstav (showroomov) na tujih trgih. Pridobite lahko 70 odstotkov oziroma do 100 tisoč evrov nepovratnih sredstev za prodajno razstavni prostor v tujini. Razpis je odprt do 30. septembra 2021 (tretji rok za oddajo). Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

SPIRIT Slovenija poleg tega razpisuje izbor najboljših 50 poslovnih modelov podjetnic začetnic, ki so svoje podjetje registrirale v letih 2020 in 2021 (oziroma še niso sodelovale na enakem razpisu v letu 2020). Namen razpisa je nagraditi najboljših 50 predstavljenih poslovnih modelov podjetnic začetnic v letih 2020 in 2021 ter jih spodbujati pri vzpostavljanju lastnega podjetja. Okvirna cena razpoložljivih sredstev je 150 tisoč evrov. Razpis je odprt do 31. maja 2021, razpisno dokeumentacijo najdete na povezavi.

TAM-TAM Inštitut je razpisal nov natečaj za oblikovanje mestnega plakata, in sicer na temo solidarnosti. Prijave so odprte do vključno 9. februarja 2021. Več o natečaju si lahko preberete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji