Od oblikovanja logotipa do medijskega zakupa (razpisi)
Tokratni pregled razpisov tedna vključuje natečaj za logotip Nove Gorice in razpis za medijski zakup Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.
Do 9. februarja 2022 je odprt natečaj za oblikovanje logotipa Nove Gorice, ko bo ta prevzela naziv evropska prestolnica kulture (2025). Vabijo tako posamezne oblikovalce kot tudi oblikovalske agencije. Avtor izbrane rešitve za nagrado prejme 10 tisoč evrov, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z razpisom išče izvajalca za zakup medijskega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mleka za obdobje med 10. aprilom in 30. majem 2022. Zakup vključuje oglaševanje na televiziji in radiu, v tisku in digitalnih medijih. Vrednost razpisa ocenjujejo na okrog 164 tisoč evrov (brez DDV), odprt pa je do 31. januarja 2021. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.