razpisi
Razpisi

Od obrambnih inovacij do trajnostnega turizma (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna finančna sredstva podeljujeta Evropska obrambna agencija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS.

Evropska obrambna agencija je objavila razpis s skladom v višini 30 tisoč evrov za raziskavo s področja obrambnih tehnologij. Naslov teme razpisa je »Innovative solutions & technologies on Human-Machine Interfaces enabling Human-Machine-Teaming for Defence«. Več informacij najdete na povezavi.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS je objavilo javni razpis za spodbujanje pridobitve okoljskih in trajnostnih znakov za turistične nastanitve in gostinske ponudnike. Okvirna skupna višina sredstev je 150 tisoč evrov. Rok za prijavo je 5. maj 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Slovenska turistična organizacija za letošnje leto načrtuje globalno digitalno kampanjo, za katero bo namenila okrog 1,5 milijona evrov (brez DDV). Projekt med drugim vključuje zakup oglasnega prostora, oblikovanje oglasov in vsebin ter pripravo medijskega načrta. Razpis je odprt do 28. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS išče izvajalca za analizo trga z ekološkimi živili v Republiki Sloveniji. Javno naročilo med drugim predvideva analizo obsega in dinamike ponudbe ter povpraševanja po ekoloških živilih v Sloveniji, analizo potrošniških navad in odnosa do ekoloških živil ter analizo uvoza in izvoza z ekološkimi živili. Razpis je odprt do 8. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Vlada Republike Slovenije dodeljuje spodbude v okviru razpisa EUREKA 2021. Podjetja spodbuja v obliki subvencij za raziskovalno razvojne aktivnosti. Skupna predvidena višina sredstev je več kot štiri milijone evrov, razpis pa je odprt do 19. aprila 2021. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Javna agencija Spirit Slovenija preko javnega naročila išče najem 3D virtualne platforme po meri za organizacijo in tehnično izvedbo digitalnih poslovnih dogodkov. Razpis je odprt do 1. aprila 2021, vso dokumentacijo najdete tukaj.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS z razpisom išče pomoč pri izdelavi marketinške strategije z medijskim načrtom, kreativnimi rešitvami, produkcijo materialov ter zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnega ribištva. Razpis, ki je odprt do 6. aprila 2021, ocenjujejo na več kot 490 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS je preko javnega razpisa naročilo izdelavo predloga strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma za obdobje od leta 2022 do leta 2028. Med nalogami izbranega izvajalca je tudi oblikovanje trženjska strategija in uresničevanje strategije razvoja. Razpis je odprt do 12. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

SPIRIT Slovenija za obdobje 2019–2022 ponuja intenzivne podporne aktivnosti za podjetja, ki stopajo na pot trajnostne strateške poslovne transformacije. Med drugim bodo v okviru razpisa zagotovili 100 % financiranje stroškov udeležbe podjetij v Akademiji TPSMP (sklop A) in do 50 % financiranja nastalih upravičenih stroškov pri izvedbi projektov do višine 100 tisoč evrov (sklop B). Naslednji rok za prijavo je 23. april 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji