razpisi
Razpisi

Od odnosov z javnostmi do oglaševanja (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna zunanjo pomoč iščejo Lekarniška zbornica Slovenije, Holding Kobilarna Lipica in Slovenska turistična organizacija.

Lekarniška zbornica Slovenije išče pomoč na področju odnosov z javnostmi. Izbrani izvajalec bo skrbel za izboljšanje prepoznavnosti in pogostosti pojavljanja Lekarniške zbornice Slovenije v medijih. Razpis je odprt do 21. junija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Holding Kobilarna Lipica v okvru razpisa išče zunanjega izvajalca za oglaševalske storitve, in sicer za zunanje in radijsko oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih za obdobje do 31. decembra 2023. Razpis je odprt do 16. junija 2022, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Slovenska turistična organizacija išče izvajalca za vzdrževanje in gostovanje uradnega slovenskega turističnega portala Slovenia.info in medijske knjižnice Mediateka od julija 2022 do konca junija 2024. Razpis je odprt do 30. maja 2022, več o njem si lahko preberete na povezavi. STO ima sicer aktualen še en razpis. Nanaša se na oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih v letu 2022. Razpis je odprt do 10. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji