razpisi
Razpisi

Od oglaševanja do oblikovanja (razpisi)

Zunanjo pomoč tokrat iščejo Univerza v Ljubljani, Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, Holding Kobilarna Lipica in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS.

Univerza v Ljubljani išče izvajalca za oblikovne in sistemske rešitve celostne grafične podobe univerze in njenih članic. Razpis vključuje odkup avtorskih pravic in pripravo smernic oziroma priročnika za uporabo, pripravo načrta za izvedbeno, vsebinsko in oblikovno umeščenost nove celostne grafične podobe ter  vodenje implementacije novega CGP-ja. Rok za prijave je 21. oktober 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa z razpisom išče zunanjo pomoč pri storitvah izvedbe medijskega zakupa za zunanje in mobilno oglaševanje ter storitve medijskega zakupa oglaševanja za področje tiskanih medijev in spletnega medija pri nacionalnih akcijah, za obdobje do 31. decembra 2023. Razpis je odprt do 27. julija 2022, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Holding Kobilarna Lipica z razpisom za potrebe oglaševanja išče ponudnika, ki bo prevzel zunanje, tiskano in radijsko oglaševanje. Prijave zbirajo do 1. julija 2022, razpisno dokumentacijo pa lahko preberite na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je odprlo razpis za izdelavo kreativne ideje, oblikovanje in produkcijo komunikacijskih sredstev za integrirano komunikacijsko akcijo za Sheme kakovosti in zaščitene kmetijske pridelke in živila za obdobje jesen 2022 do pomlad 2023. Rok za prijavo je 8. julij 2022, do razpisne dokumentacije pa lahko dostopate na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji