razpisi
Razpisi

Od pomoči na področju intelektualne lastnine do oglaševanja (razpisi)

V tokratnem tedenskem pregledu objavljamo razpise Spirit Slovenija, Urada EU za intelektualno lastnino in NIJZ.

Spirit Slovenija je objavil podporo zagonskim, mikro, malim in srednjim podjetjem pri strateški trajnostni in krožni transformaciji poslovanja v letih 2022-2025. Cilj javnega razpisa, ki bo potekal v več sklopih, je podpreti vsaj 200 zagonskih, mikro, malih in srednje velikih podjetij. Za razpis namenjajo 18 milijonov evrov, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Urad EU za intelektualno lastnino (European Union Intellectual Property Office, EUIPO) je objavil razpis za pomoč malim in srednjim podjetjem (MSP) s sedežem v EU na področju intelektualne lastnine. Financiranje bo potekalo v obliki dveh vrednotnic za intelektualno lastnino, s katerima se bodo sofinancirale, in sicer za dejavnosti, povezane z znamkami in modeli, in dejavnosti, povezane s patenti. Za razpis namenjajo 16 milijonov evrov, odprt pa je do 16. decembra 2022. Več o razpisu si lahko preberete tukaj.

Nacionalni inštitut za javno zdravje išče izvajalca za kreativno in grafično zasnovo oglaševalske akcije in zasnovo oglaševalskih aktivnosti (televizijskega oglasa, radijskega oglasa, video spletnega oglasa, oglasa (nalepke) za avtobuse ter vizualnih oglasov za splet in tisk (plakat)). Glavna tema je predstavitev preventivnih programov »Skupaj za zdravje«. Razpis je odprt do 22. avgusta 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji