Razpisi
Razpisi

Od promocije lokalnega ribištva do trajnostne strategije (razpisi)

V aktualnem pregledu razpisov zunanjo pomoč iščeta dve ministrstvi in javna agencija Spirit Slovenija.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z razpisom išče pomoč pri izdelavi marketinške strategije z medijskim načrtom, kreativnimi rešitvami, produkcijo materialov ter zakup oglasnega prostora za promocijo lokalnega ribištva. Razpis, ki je odprt do 6. aprila 2021, ocenjujejo na več kot 490 tisoč evrov (brez DDV), razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je preko javnega razpisa naročilo izdelavo predloga strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma za obdobje od leta 2022 do leta 2028. Med nalogami izbranega izvajalca je tudi oblikovanje trženjska strategija in uresničevanje strategije razvoja. Razpis je odprt do 12. aprila 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

SPIRIT Slovenija za obdobje 2019–2022 ponuja intenzivne podporne aktivnosti za podjetja, ki stopajo na pot trajnostne strateške poslovne transformacije. Med drugim bodo v okviru razpisa zagotovili 100 % financiranje stroškov udeležbe podjetij v Akademiji TPSMP (sklop A) in do 50 % financiranja nastalih upravičenih stroškov pri izvedbi projektov do višine 100 tisoč evrov (sklop B). Naslednji rok za prijavo je 23. april 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Urad vlade Republike Slovenije za komuniciranje išče izvajalce za storitve klipinga. Razpis vključuje spremljanje domačih medijev in izdelavo klipinga za potrebe naročnika v obdobju med 1.  majem 2021 in 30. aprilom 2024. V razpisu, ki je odprt do 23. marca 2021, namenjajo 320 tisoč evrov (brez DDV). Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano išče izvajalca za izvedbo dveh oglaševalskih akcij, in sicer za shemi IK in EKO. Razpis vključuje produkcijo na ključ, izvedbo podpornih aktivnosti odnosov z javnostmi, pripravo osnovnega komunikacijskega akcijskega načrta z medijsko strategijo in izvedbo objav v medijih z vključenimi stroški za medijski zakup. Vrednost javnega naročila ocenjujejo na več kot 200 tisoč evrov (brez DDV). Razpis je odprt do 22. marca 2021, razpisno dokumentacijo najdete na tej povezavi.

SPIRIT Slovenija za obdobje 2019–2022 ponuja »intenzivne podporne aktivnosti« za podjetja, ki stopajo na pot trajnostne strateške poslovne transformacije. Z razpisom želi spodbuditi razvoj podjetij, ki v svoje poslovanje in poslovne procese vključujejo odgovornost do ljudi, družbe in okolja in hkrati ustvarjajo odlične poslovne rezultate. Naslednji rok za prijavo je 5. junij 2021, več o razpisu si lahko preberete tukaj.

Univerza v Mariboru preko javnega naročila išče pomoč pri vzdrževanju in razvoju Akademskega informacijskega sistema (AIPS). Razpis je odprt do 14. marca 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na tej povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji