razpisi
Razpisi

Od razvojno-raziskovalnih projektov do oblikovanja (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna se najdejo tudi razvojne priložnosti.

Podjetja lahko pridobijo do 60 odstotkov nepovratnih sredstev oziroma do 300 tisoč evrov za razvojno-raziskovalni projekt (skupni sklad je 45 milijonov evrov), katerega cilj mora biti nov ali izboljšan izdelek, proces ali storitev z visoko dodano vrednostjo in s tržnim potencialom, razvitim do stopnje, da je potrjen v končni obliki in primeren za uporabo v realnem okolju. Vsak projekt mora izkazovati prispevek k prehodu na krožno gospodarstvo. Več o razpisu javne agencije SPIRIT Slovenija, ki je odprt do 17. maja 2022, si lahko preberete na povezavi.

Javna agencija za varnost prometa RS išče zunanjega izvajalca za  oglaševanje na radiu in televiziji za obdobje 2022–2023. Cilj je čim boljša ozaveščenost o prometni varnosti. Razpis je odprt do 10. marca 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Banka Slovenije išče pomoč pri prenovi njenih spletnih mest in vzpostavitvi izobraževalnega portala. Izbrani izvajalec mora zagotoviti tudi 5-letno vzdrževanje spletnih mest in portala. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

V Javnem skladu Republike Slovenije za podjetništvo iščejo izvajalca za vsebinsko podporo prejemnikom sredstev (MSP) v začetnih fazah življenjskega cikla 2022. Vrednost razpisa ocenjujejo na 252 tisoč evrov. Razpis je odprt do 11. marca 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Pivovarna Laško Union in Nogometna zveza Slovenije sta objavila razpis za oblikovanje in izdelavo pokalov tekmovanja Pokal Pivovarna Union, ki ga bosta vsako leto prejeli žensko in moško moštvo, ki bosta zmagali na tekmovanju. Predloge oblikovanja zbirajo do 1. marca 2022, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Imaš idejo za oglas za pico? V agenciji Diskont iščejo nove sodelavce (tekstopisce, režiserje, snemalce) preko natečaja za oglas za picerijo Trappa. Prijavi svojo idejo preko povezave najkasneje do 25. februarja .2022.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji