Razpisi
Razpisi

Od spletnih tržnic do podatkovne ekonomije (razpisi)

Večina tokratnih razpisov se osredotoča na spletne rešitve.

Zavod digitalno inovacijsko stičišče Slovenije želi preko razpisa skleniti okvirne sporazume s ponudniki t. i. spletnih tržnic, na podlagi katerih bodo zainteresirani gospodarski subjekti, izbrani s strani naročnika, lahko prodajali svoje blago na platformah spletnih tržnic. Razpis je odprt do 21. decembra 2020, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad napoveduje objavo novega javnega razpisa »Javni razpis za sofinanciranje vzpostavitve in delovanja kompetenčnih centrov za dizajn management – KCDM 3.0 za obdobje 2020-2023«. Objavljen bo predvidoma do konca decembra 2020. Ker bodo sredstva lahko pridobili le konzorciji z vsaj 15-imi partnerji, sklad že zdaj spodbuja, da se začnete med seboj povezovati in pripravljati inovativne rešitve za vaše zaposlene. Več informacij najdete na povezavi.

Odprta sta dva razpisa za projekta EUHubs4Data in DigiFed, preko katerih lahko podjetja pridobijo sredstva za razvojne projekte na področju globalne podatkovne ekonomije in širše digitalne preobrazbe. Več informacij najdete na povezavi.

Mednarodna platforma Future Architecture, ki jo vodi Muzej za arhitekturo in oblikovanje, vabi obetavne talente s področja arhitekture, krajinske arhitekture, urbanizma, oblikovanja, inženirstva in umetnosti ter vse, ki se strokovno posvečajo vprašanjem prihodnosti arhitekture ter življenjskega prostora. Iščejo »konceptualne predloge in ideje za prostorske, socialne ali kulturne inovacije ter se tako pridružijo razpravi na temo »Landscapes of Care««. Rok za prijavo je 6. januar 2021, več o natečaju si lahko preberete na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Projekt Life IP Care4Climate stremi k aktivnim spremembam k zmanjšanju toplogrednih plinov. Med pobudniki je 15 partnerjev javnega, nevladnega in zasebnega sektorja. V projektu, ki bo trajal do leta 2026, je kot komunikacijski partner za komunikacijo vključena agencija D'agency. Do 18. decembra 2020 poziva medije ali lastnike oglasnega prostora k oddaji ponudb v povezavi z zakupom medijskega prostora. Razpisna dokumentacija je dostopna tudi na spletni strani.

Olimpijski komite Slovenije je v sodelovanju z Europlakatom razpisal natečaj za olimpijski veleplakat (jumbo plakat). Namen akcije je promovirati šport, olimpizem, olimpijske simbole in vrednote ter krepiti zavedanje predšolskih otrok, šolske in srednješolske mladine (ki jim je razpis tudi namenjen) o prihajajočih poletnih olimpijskih igrah Tokio 2020, ki bodo med 23. julijem in 8. avgustom 2021, in poletnih paralimpijskih igrah Tokio 2020, ki bodo med 24. avgustom in 5. septembrom 2021. Razpis je odprt do 31. marca 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Helios v sodelovanju s portalom Outsider organizira natečaj za oblikovalce in arhitekte. Prenavljali bodo svoj t. i. training center. Naloga natečaja je tako likovna, arhitekturna in funkcionalna posodobitev (južne) fasade objekta in aktivacija zunanjega prostora pred training centrom znotraj kompleksa tovarne Helios. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Odprt je razpis evropskega projekta ONTOCHAIN, ki je namenjen internetnim inovatorjem. Prijave na razpis s skladom več kot milijon evrov so odprte do 15. januarja 2021. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji