razpisi
Razpisi

Od spodbud za digitalno transformacijo do medijskega zakupa (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna Slovenski podjetniški sklad spodbuja k digitalni transformaciji, Turizem Ljubljana in Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa pa iščeta zunanjo pomoč pri oglaševanju.

Slovenski podjetniški sklad je objavil razpis P4D React EU oziroma spodbude za digitalno transformacijo malih in srednje velikih podjetij. Skupno je na voljo 30 milijonov evrov, višina sofinanciranja pa je od najmanj 30 tisoč evrov do največ 100 tisoč evrov. Razpis je odprt do 1. septembra 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Turizem Ljubljana z razpisom išče izvajalca digitalne akcije oziroma digitalnega oglaševanja na več platformah, večinoma na Googlu, Facebooku in Instagramu. Ocenjena vrednost javnega naročila znaša 213 tisoč evrov (z DDV). Razpis je odprt do 12. julija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa preko javnega razpisa išče izvajalca za storitve medijskega zakupa oglaševanja za področje tiskanih medijev in spletnega medija. Razpis je odprt do 7. julija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano preko javnega razpisa išče izvajalca za zakup medijskega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mleka za obdobje od 1. oktobra do 20. novembra 2021. Vrednost naročila ocenjujejo na okrog 179 tisoč evrov (brez DDV). Razpis je odprt do 26. julija 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za javno upravo je objavilo javni razpis z namenom digitalne preobrazbe nevladnih in prostovoljskih organizacij ter povečanje vključenosti njihovih uporabnikov v informacijsko družbo 2021–2023. Predvidena višina sredstev je okrog 4,6 milijona evrov[s1] . Razpis je odprt do 30. julija 2021, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

Mednarodni raziskovalni center za umetno inteligenco pod pokroviteljstvom Unesca (IRCAI), ki ga je ustanovila Vlada Republike Slovenije in ima sedež na Institutu Jožef Stefan, je odprl javni razpis za prijavo projektov na TOP 100. Gre za projekte, ki z uporabo umetne intellgence rešujejo probleme, povezane s cilji trajnostnega razvoja. Cilj je prepoznati 100 najboljših projektov in izdelati posebno poročilo, v katerem bo predstavljenih 10 najbolj prepričljivih in prebojnih rešitev, ki temeljijo na uporabi umetne inteligence. 10 najboljših projektov bo poleg mednarodne izpostavljenosti prejelo tudi podporo z usposabljanjem, svetovanjem, mreženjem in mentorstvom med partnerji IRCAI. Center sodeluje z Village Capital, ki bo 10 najboljših projektov podprl z usposabljanjem o naložbeni pripravljenosti, in s Social Finance, ki bo zagotovil usposabljanje o inovativnih financah in merjenju rezultatov (vključno z obveznicami socialnega vpliva).  Rok za prijavo je 30. junij 2021, vse informacije so na voljo na povezavi.

 

Preko Digitalnega inovacijskega središča Slovenije je odprt razpis za pridobitve ocene stanja stopnje digitalizacije podjetja s svetovanjem. Razpis je namenjen mikro, malim in srednje velikim podjetjem, odprt pa je do 30. junija 2021. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano zbira ponudbe za zakup medijskega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mesa.  Javno naročilo vključuje pripravo medijske strategije (vključno z medijskim načrtom) in zakup oglasnega prostora za izvedbo nacionalne kampanje sektorja mesa jeseni 2021. Razpis je odprt do 30. junija 2021, razpisna dokumentacija je na voljo na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji