Razpisi
Razpisi

Od strategije digitalne transformacije turizma do spletišča ZRSZ

V tokratnih razpisih tedna zunanjo pomoč iščejo STO, Spirit Slovenija in Zavod za zaposlovanje Republike Slovenije.

SPIRIT Slovenija išče pomoč pri izvedbi programa »Lead Generation« identifikacije kvalificiranih stikov potencialnih tujih kupcev na trgih Višegrajske skupine za povezovanje slovenskih in tujih poslovnih partnerjev. Razpis je odprt do 7. septembra,  razpisna dokumentacija je na voljo tukaj.

STO išče izvajalca za izdelavo strategije digitalne transformacije slovenskega turizma. S strategijo želijo pridobiti krovni strateški dokument s konkretizacijo ukrepov in projektov za digitalno preobrazbo na nacionalni ravni, na ravni destinacij ter na ravni ponudbe. Razpis je aktualen do 31. avgusta, razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Preko javnega naročila Zavod za zaposlovanje Republike Slovenije vzpostavlja  spletišče ZRSZ, ki vključuje prenovo nacionalne spletne strani EURES ter triletno vzdrževanje platforme za upravljanje spletnih vsebin. Razpis je odprt do 1. septembra 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete tukaj.

Še vedno aktualni razpisi:

Holding Slovenske elektrarne išče pomoč pri kreativnih in oblikovalskih storitvah, storitvah komuniciranja ter drugih izvedbenih storitvah pri projektu Modri Jan z namenom večanja prepoznavnosti pomena obnovljivih virov energije pri mlajših generacijah. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Pošta Slovenije išče pomoč pri oblikovanju marketinških gradiv, med drugim tudi korporativnega oglasa. Razpis je odprt do 7. septembra 2021. Razpisna dokumentacija je na voljo na povezavi.

Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma išče pomoč pri izdelavi strategije digitalne transformacije slovenskega turizma 2022–2026. Razpis je odprt do 31. avgusta 2021. Vrednost naročila ocenjujejo na 47.580 evrov, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Spirit Slovenija je objavil javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja malih in srednje velikih podjetij (MSP) v obdobju 2019–2022. Cilj javnega razpisa je izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost. Upravičeni stroški so do 70 odstotkov oziroma najmanj 5 tisoč evrov in največ 30 tisoč evrov. Razpis je odprt do 1. oktobra 2021. Več si lahko preberete na povezavi.

Slovenski podjetniški sklad je objavil razpis P4D React EU oziroma spodbude za digitalno preobrazbo malih in srednje velikih podjetij. Skupno je na voljo 30 milijonov evrov, višina sofinanciranja pa je od najmanj 30 tisoč evrov do največ 100 tisoč evrov. Razpis je odprt do 1. septembra 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji