Zaposlujejo Celtra, Big Bang, Pristop in drugi
V prvem letošnjem pregledu delovnih mest tedna podjetja v največji meri iščejo digitalne kadre.
Trgovec Big Bang zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo sodeloval pri optimizaciji oglaševalskih akcij, pisanju vsebin za digitalne oglase in načrtovanju digitalnih strategij. Prijave zbirajo do 16. januarja 2022 na kadri @bigbang.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.
Banka Unicredit zaposli analitika (m/ž) v oddelku marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje. Kandidat bo pomagal pri analizi uspešnosti marketinških akcij, pripravo baz za izvedbo neposrednega marketinga in samostojno izvajanje raziskav. Prijave zbirajo do 18. januarja 2022 preko spletnega obrazca.
Medijska hiša PRO PLUS v svoje vrste vabi strokovnjaka za optimizacijo spletnih vsebin (m/ž), ki bo poleg optimizacije vsebin za portal 24ur.com skrbel še za oglaševanje na Googlu, Facebooku in Instagramu ter izvedbo strategij distribucije vsebin na družbenih omrežjih. Prijavite se lahko preko LinkedIna.
Oglaševalska agencija Pristop v svojo sredino vabi digitalnega in sredinskega stratega (m/ž) z vsaj petletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja in vsebinskega marketinga, ki bo svoj čas namenjal/a razvoju digitalnih in vsebinskih strategij ter vodenju ekip pri digitalnih projektih.
Celtrin kreativni studio krepi svojo mednarodno ekipo in išče oblikovalca (m/ž), izkušenega v digitalnem oblikovanju, ki bo odgovoren za izdelavo digitalnih kreativ, animacij in videovsebin z uporabo naprednih digitalnih orodij v skladu s potrebami in zahtevami strank. Prijavite se lahko na povezavi.
Zemanta nudi priložnost strokovnjaku za operativne naloge v digitalnem oglaševanju (m/ž), ki bo sodeloval pri optimizacijskih aktivnostih kampanj. Prijave zbirajo na povezavi.
IT podjetje Endava zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki se bo na dnevni ravni ukvarjal z oglaševalskimi orodji na Googlu, Facebooku in LinkedInu. Prijavite se lahko preko LinkedIna.
Startup Epidemic, kjer se ukvarjajo z vplivnostnim marketingom, zaposli direktorja projektov (m/ž). Kandidat bo vodil več kot 20-člansko mednarodno operativno ekipo ter sodeloval pri raziskavi in vpeljavi trendov za izboljšavo internih procesov in storitve. Prijave zbirajo do 20. januarja 2022 na anamarija@epidemic.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.
V Propiaru iščejo asistenta za odnose z javnostmi (m/ž) z željo po novem znanju, razvoju v sproščenem agencijskem okolju in sodelovanju z vodilnimi slovenskimi podjetji. Prijave z življenjepisom zbirajo na naslovu anja.petrovcic@propiar.com do četrtka, 13. januarja 2022.
Spletna postaja išče novo vodjo projektov (m/ž), ki bo sodeloval pri izdelavi spletnih mest, med drugim spletnih strani, trgovin, B2B portali in projektov po meri. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.
Vsem, ki ste željni mednarodnih izkušenj in oglaševalskega prestiža, pa bo morda prav prišla informacija, da mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions išče vodjo odnosov z javnostmi (m/ž), ki se bo pridružil marketinški ekipi festivala v Londonu in bo odgovoren za izvedbo strategije odnosov z javnostmi. Prijave zbirajo na povezavi, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.