delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Elan, Krka, Celtra in drugi

Podjetja v tokratnem pregledu delovnih mest tedna največ iščejo marketinške strokovnjake.

Celtra v svoje vrste vabi glavnega oblikovalca (m/ž), ki bo vodil oblikovalsko ekipo in sodeloval s produkcijsko ekipo. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Zemanta, ki deluje pod okriiljem Outbraina, išče ciljno usmerjenega in analitičnega menedžerja za rast (growth managerja) (m/ž), ki se bo pridružil globalni ekipi znotraj programatičnega oddelka.  Prijave sprejemajo v angleškem jeziku na tej povezavi. 

Medijska agencija Pristop Media v svoje vrste vabi strokovnjaka za digitalno oglaševanje (m/ž) z naprednim znanjem medijskega zakupa in optimizacijo kampanj na PPC-platformah. Prijavite se lahko na job@pristop.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Oglaševalska agencija SHIFT zaposli vodjo projektov (m/ž) z večletnimi izkušnjami z delom v oglaševalski agenciji, ki se ne boji stopiti iz okvirjev. Iščejo tudi asistenta vodje projektov (m/ž) z željo po učenju, delu v visoko motivirani ekipi ter odstiranju novih možnosti in priložnosti, ki jih nudi oglaševalski svet. Prijave zbirajo do 12. marca 2021 na amadea.soln@shiftagency.si. Več o deloevnih mestih si lahko preberete na povezavi.

Elan išče strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž). Njegova zadolžitev bo koordinacija projektov v oddelku marketinga navtične divizije in pomoč vodji oddelka pri organizaciji projektov. Prijave zbirajo do 16. marca 2021 na kadri@elan.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Zavarovalnica Triglav v svojo sredino vabi dva analitika (m/ž) za načrtovanje in realizacijo tehničnih CRM-rešitev in vzdrževanje obstoječih rešitev na platformi MS Dynamics. Prijave zbirajo do 9. marca 2021 preko spletnega obrazca.

Helios išče asistenta v marketingu (m/ž) za pomoč pri ustvarjanju marketinških gradiv, predstavitev tekočih projektov ter skrb za administrativno podporo marketingu in prodajnim timom. Prijave zbirajo do 10. marca 2021 na alenka.pegan@helios.si, več informacij o delovnem mestu pa najdete na povezavi.

Krka nudi priložnost vodji blagovnih znamk (m/ž) za izdelke na recept v oddelku marketinga. Delovno mesto obsega pripravo in izvedbo marketinških aktivnosti in marketinških strategij. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Proizvajalec sladoleda Incom Leone zaposli marketinškega strokovnjaka (m/ž), ki bo razvijal, upravljal in tržil sladoledne izdelke za tuje trgovske verige in tuje blagovne znamke. Prijavite se lahko preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Mercator v svoje vrste vabi strokovnega sodelavca (m/ž) na področju M Tehnika, ki bo skrbel za ustvarjanje vsebin za družbena omrežja in upravljanje skupnosti uporabnikov ter pisanje prodajnih in marketinških besedil. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Finančnotehnološko podjetje Adacta išče ustvarjalca vsebin (m/ž), ki bo skrbel za vizualno komponento blagovne znamke, vključno s produkcijo videovsebin. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Start-up Flaviar zaposli vodjo digitalnega marketinga (m/ž) z izkušnjami iz prikaznega oglaševanja in oglaševanja na YouTubu. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Studio Moderna v svojo sredino vabi produktnega vodjo (m/ž) v marketingu za blagovno znamko Rovus. Kandidat bo sodeloval pri koordinaciji s kreativno agencijo in izboru novih izdelkov iz portfelja ter pripravljal predstavitve novih izdelkov za države v sistemu. Prijave zbirajo na recruitment@studio-moderna.com, več o zaposlitvi pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

A1 Slovenija išče strokovnjaka za oglaševanje na Googlu (m/ž) za samostojno operativno upravljanje oglaševalskih računov za Google in pripravo strategije prisotnosti na Googlovih kanalih. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji