delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Gorenje, Shoppster, Mladinska knjiga in drugi

Na kratko: digitalni marketing.

Agencija Sedna v svojo ekipo vabi programerja (m/ž) za postavitev spletnih strani in digitalnih animiranih pasic (za znane domače in tuje blagovne znamke! Dobrodošli predvsem kandidati z dobrimi referencami, ki imajo estetski čut v oblikovalskem pristopu spletnih medijev. Prijave zbirajo na restart@sedna.si.

Herman & partnerji išče mlajšega sodelavca za korporativno komuniciranje (m/ž) z vsaj dvema letoma izkušenj na področju odnosov z javnostmi, s poudarkom internega in digitalnega komuniciranja. Prijave zbirajo do 26. marca 2021 na hr@herman-partnerji.si, več o delovnem mestu pa si alhko preberete tukaj.

Življenjska zavarovalnica Vita išče skrbnika za vsekanalno izkušnjo strank (m/ž) za upravljanje CRM-orodja z uporabniškega vidika, pripravo predlogov vsekanalne strategije zavarovalnice in predlog strategije uporabniške izkušnje stranke. Prijave zbirajo na zaposlitev@zav-vita.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Ponudnik oglaševanja na avtobusih Mediabus zaposli skrbnika ključnih strank (m/ž) za prodajo storitev digitalnega tiska. Prijave zbirajo zbirajo na razpis@mediabus.si, več informacij o delovnem mestu najdete na portalu Mojedelo.com.

Spletni trgovec Shoppster v svojo sredino vabi administratorja spletnih vsebin (m/ž) za izdelavo in vnos novih izdelkov na spletno stran in urejanje in popravljanje že obstoječih opisov izdelkov. Prijave zbirajo do 29. marca 2021 preko portala Mojedelo.com.

Holding Slovenske elektrarne nudi priložnost sodelavcu za korporativno komuniciranje (m/ž), ki bo sodeloval pri načrtovanju in izvedbi komunikacijskih aktivnosti družbe in skupine HSE. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Eurosender išče strokovnjaka za spletno oglaševanje (m/ž), ki bo odgovoren za upravljanje spletnih kampanj na različnih platformah in lansiranje novih platform za spletno oglaševanje. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer najdete več podrobnosti o zaposlitvi.

Tuš išče sodelavca v oddelku trženja (m/ž), ki bo sodeloval pri prepoznavanju trženjskih priložnosti, marketinških trendov in priložnosti za inovacije. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je več informacij o delovnem mestu.

Gorenje v svojo sredino vabi vodjo projektov (m/ž) v oddelku razvoja in raziskav v oddelku za digitalizacijo. Iščejo strokovnjaka za uporabniško izkušnjo pri razvoju digitalnih storitev. Prijave zbirajo do 31. marca 2021 preko spletnega obrazca.

Mladinska knjiga nudi priložnost strokovnjaku za digitalni marketing (m/ž) za načrtovanje, koordinacijo in izvedbo spletnih tržno-komunikacijskih aktivnosti za promocijo knjižnih klubov in revij Mladinske knjige. Prijave zbirajo do 21. marca 2021 preko portala Mojedelo.com.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Equa išče vodjo digitalnega oglaševanja (m/ž), ki bo v sodelovanju z marketinškim oddelkom vodil oglaševalske akcije v Sloveniji in tujini. Več o delovnem mestu si lahko preberete na LinkedInu, kjer tudi zbirajo prijave.

Hofer nudi priložnost sodelavcu v oddelku digitalnega marketinga (m/ž) za pomoč pri načrtovanju, organizacija, koordinacija in vodenje digitalnih projektov. Prijavite se lahko do 21. marca 2021 preko spletnega obrazca.

Telemach išče vodjo projektov v digitalnem marketingu (m/ž) za samostojno vodenje projektov v digitalnem marketingu in načrtovanje oglaševalskih akcij na digitalnih kanalih. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Kovinoplastika Lož zaposli strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi poslovnih strategij in strateškega razvoja. Priajve zbirajo do 15. aprila 2021 na portalu Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Sensilab v svojo sredino vabi vodjo blagovnih znamk (m/ž) Sensilab in TommyTox z večletnimi izkušnjami iz spletne prodaje in digitalnega marketinga. Prijavite se lahko preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji