Zaposlujejo Hofer, Danfoss, Ikea in drugi
Za razliko od prejšnjih tednov v tokratnem pregledu delovnih mest tedna nekoliko »klasičnih« priložnosti v marketingu.
Hofer išče vodjo marketinga (m/ž), ki bo odgovoren za načrtovanje, pripravo in izvedbo marketinške strategije. Prijavite se lahko do 22. maja 2022 preko spletnega obrazca. Oddelek marketinga pa krepijo tudi s sodelavcem (m/ž), ki bo sodeloval pri načrtovanju, organizaciji, koordinaciji in vodenju projektov. Tudi tud se lahko priajvite preko spletnega obrazca.
Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano išče sodelavca v službi za odnose z javnostmi (m/ž) za pripravo komunikacijskega načrta organizacije in oblikovanje in vzdrževanje odnosov z različnimi javnostmi. Prijave zbirajo do 23. maja 2022 na zaposlitve@nlzoh.si, več informacij o delovnem mestu pa najdete na povezavi.
Startup BirdBuddy zaposli ustvarjalca videovsebin (m/ž), ki bo tesno sodeloval z ekipama vsebinskega in učinkovitostnega marketinga. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.
V agenciji Herman in partnerji iščejo veliko novih kadrov na področju digitalnega marketinga, in sicer iščejo spletnega oblikovalca (m/ž), mlajšega digitalnega stratega (m/ž) in upravljavca digitalnih omrežij (m/ž).
Content Exchange v svoje vrste vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo skrbel za odnose z mediji in podporo strankam na nemških trgih. Prijave zbirajo preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.
Danfoss zaposli vodjo spletne prodaje (m/ž), ki bo odgovoren za razvoj celotne strategije spletne prodaje. Prijavite se lahko preko LinkedIna, kjer je tudi podrobnejši opis delovnega mesta.
Halcom išče strokovnjaka za strateško komuniciranje in marketing (m/ž), ki bo snoval in izvajal marketinško strategijo s poudarkom na vsebinskem marketingu. Prijave zbirajo preko LinkedIna, kjer si lahko podrobneje preberete o delovnem mestu in prijavi.
Medijska hiša Pro Plus v svoje vrste vabi spletnega novinarja (m/ž) za pisanje spletnih člankov za tematske spletne strani Dominvrt.si, MoškiSvet.com, Cekin.si in Okusno.je. Več informacij o delovnem mestu najdete na LinkedInu, kjer tudi zbirajo prijave.
Ikea nudi priložnost oblikovalcu vizualnih komuniakcij notranjosti trgovine (m/ž), ki bo tesno sodeloval z ekipo komuniciranja in notranjega oblikovanja. Prijavite se lahko preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.
Digitalna agencija Bold.group v svojo ekipo vabi strokovnjaka za učinkovitnstno oglaševanje (m/ž) ki obvlada optimizacijo kampanj na PPC platformah in strateško pristopa k celostnim digitalnim podvigom na podlagi podanih KPI-jev. Prijavite se lahko preko LinkedIna.
Nutrisslim nudi priložnost strokovnjaku za digitalni marketing (m/ž), ki bo skrbel za skrb za različne platforme v spletnem marketingu. Prijavite se lahko do 23. maja 2022 na miso.murko@nutrisslim.com, več informacij pa najdete na portalu Mojedelo.com.
Še vedno aktualna delovna mesta:
Glovo išče generalnega direktorja (m/ž) za Slovenijo. Kandidat bo prevzel odgovornost za poslovne cilje in sodeloval pri razvoju strategije tako na lokalni kot tudi regijski ravni. Priajvite se lahko preko LinkedIna.
V Agenciji 101 iščejo oblikovalca (m/ž). V ekipi si želijo osebo, ki razume pravila igre in priložnosti v spletnem oblikovanju ter vizualnem pripovedovanju zgodb za družbena omrežja in nativne formate, pri tem pa obvlada tudi veščine na »klasičnih oglasnih medijih« ter se znajde med voblerji, embalažami in vsem vmes. Prijave pričakujejo na info@agencija101.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.
Ste strastni, predani, inovativni in pripravljeni na nove izzive? Pridružite se podjetju HERMI, ki nudi priložnost sodelavcu v digitalnem maketingu (m/ž) za upravljanje družbenih omrežij in spletne strani, digitalnih oglaševalskih akcij in grafično oblikovanje promocijskega materiala. Prijavite se lahko na nina.saje@hermi.si, več informacij o delovnem mestu dobite na Hermi.si.
Družba C Automobil Import, ki v Sloveniji upravlja blagovno znamko Citroen, zaposli sodelavca v odnosih z javnostmi in Free2move (m/ž). Novi sodelavec bo odgovoren za odnose z javnostmi za kvantitativno, kvalitativno in dolgotrajno predstavljanje znamke Citroën in zagotavljanje prisotnosti znamke v medijskem prostoru. Prijavite se lahko do 13. maja 2022 preko portala Mojedelo.com.
Agencija Formitas v svoje v vrste vabi multidisciplinarnega oblikovalca (m/ž), s katerim bodo skupaj ustvarjali dobro. Prijave pošljite do 19. maja 2022 na zaposlitev@formitas.si. Več o delovnem mestu piše na njihovem LinkedIn-u.
Publicis Media, član Publicis Groupe Adriatic, v svoje medijske ekspertize Starcom, Zenith in FMX Media vabi izkušene sodelavce za pozicije direktorja medijskih projektov (m/ž), digitalnega medijskega stratega (m/ž) in vodjo medijskih projektov (m/ž). Več informacij na jaka.satler@publicismedia.com
Agencija Mint & Square zaposli upravljavca družbenih omrežij (m/ž) za pripravo vsebin na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok, pisanje blogov, novic in e-novičnikov ter postavljanje promocijskih kampanj v Facebook Ad Managerju. Prijave zbirajo do 13. maja 2022 na info@mintandsquare.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.
Danfoss nudi priložnost vodji digitalnih produktov (m/ž), ki bo prevzel digitalizacijo izbranih produktov. Prijavite se lahko preko LinkedIna.
Httpool išče podatkovnega analitika (m/ž), ki se bo ukvarjal z usklajevanjem in uvozom podatkov globalnih partnerjev oziroma platform. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer najdete več informacij o delovnem mestu
Outfit7 v svojo ekipo vabi digitalnega stratega (m/ž), ki bo razvil strateški pristop za spletna mesta podjetja in njegovih blagovnih znamk ter optimiziral strategije družbenih omrežij, vsebine in kampanj. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.
iPROM na ravni EU ter Srednje in Vzhodne Evrope krepi ekipo za komuniciranje in v svoje vrste vabi strokovnjaka za strateško komuniciranje in odnose z javnostmi (m/ž). Kandidat bo ciljnim javnostim proaktivno komuniciral inovacije družbe iPROM kot odgovor na velike spremembe, ki jih v digitalno oglaševanje in trženje prinaša splet 3.0. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.