Zaposlujejo Hofer, Herman, Grey, Sonce.net ...
Oglaševalske agencije v novem letu krepijo svoje vrste; želijo si predvsem strokovnjakov za digitalni marketing in upravljanje družbenih omrežij, priložnosti pa se ponujajo tudi komunikatorjem.
Dreamstime
Oglaševalska agencija Grey Ljubljana je objavila razpis za strokovnjaka za družbene medije (m/ž). Prepričali jih boste, če »živite in dihate družbene medije«, vas zanimajo globalni trendi, razmišljate strateško in znate na digitalni ekosistem pogledati tudi širše. Prijave pričakujejo do 13. januarja 2021 na e-naslov teja.rajsp@grey.com.
Agencija Sonce.net išče grafičnega oblikovalca (m/ž), izurjenega tako na spletu kot v tisku, ki bi se lahko takoj pridružil njihovi kreativni ekipi pri projektih za znane mednarodne in domače blagovne znamke in naročnike. Več informacij je na tej povezavi.
Digitalna agencija W3B za določen čas dveh let zaposli specialista za digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren za pripravo, vodenje in poročanje o oglaševalskih akcijah na Facebooku in Googlu. Prijave sprejemajo na e-naslovu jobs@w3b.si do vključno 31. januarja 2021.
Agencija Herman & partnerji v svojo ekipo vabi svetovalca za korporativno komuniciranje (m/ž), ki bo med drugim skrbel za strateško načrtovanje komunikacijskih aktivnosti, podporo in svetovanje naročnikom na najvišjih ravneh komuniciranja, samostojno vodil aktivnosti svetovanja pri naročnikih ter soustvarjal nove komunikacijske storitve. Prijave sprejemajo do 15. januarja 2021 na e-naslov hr@herman-partnerji.si.
Trgovec Hofer je razpisal prosto delovno mesto strokovnega sodelavca v oddelku za odnose z javnostmi (m/ž). Kandidatove naloge bodo med drugim zajemale delo z mediji in drugimi ciljnimi javnostmi, pripravo vsebin za eksterno in interno komuniciranje, pripravo komunikacijskih načrtov in njihovo izvajanje ter sodelovanje z zunanjimi agencijami. Prijave sprejemajo do 17. januarja 2021 na njihovem spletnem portalu.
Strokovnega sodelavca za komuniciranje (m/ž) išče tudi podjetje Endava (Comtrade Digital Services). Med drugim bo odgovoren za oblikovanje blagovne znamke delodajalca, razvoj in strategij ter konceptov blagovne znamke delodajalca, izvajanje digitalnih marketinških strategij, vzpostavljanje komunikacijskih kanalov za spodbujanje odnosov z različnimi deležniki in interno komuniciranje. Prijave sprejemajo na tej povezavi.