delovna
Razpisi

Zaposlujejo Httpool, Mercator, Binance in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna podjetja iščejo bolj »klasične« marketinške kadre.

Httpool išče regijskega vodjo komuniciranja (m/ž), ki bo deloval v skladu z regijskim načrtom komuniciranja in sodeloval z partnerskimi službami za odnose z javnostmi. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

Kriptoborza Binance nudi priložnost vodji marketinga in komuniciranja (m/ž), ki bo skrbel za rast skupnosti, ustvarjanje skupin in upravljal družbena omrežja. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Oglaševalska agencija SHIFT v svoje vrste vabi direktorja projektov (m/ž), ki bo sodeloval pri vodenju in strateškem snovanju oglaševalskih kampanj nad in pod črto ter digitalnih kampanj. Prijave zbirajo preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu, ali na spela.zorz@shiftagency.si.

Trenkwalder v svojo sredino vabi vodjo digitalnega marketinga (m/ž) za načrtovanje in izvedba marketinških projektov za lastne blagovne znamke. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Mercator krepi ekipo marketinga in razvoja z višjim strokovnim sodelavcem (m/ž) na področju upravljanja odnosov s kupci. Kandidat bo med drugim skrbel za reševanje reklamacij in pomoč strankam pri različnih digitalnih storitvah. Prijave sprejemajo preko spletnega obrazca.

Medijska hiša Backkpack zaposli vodjo digitalnega marketinga (m/ž), ki bo skrbel za email marketing, marketinško strategijo, oglaševanje na Facebooku, Instagramu in Googlu ter pomagal pri organizaciji dogodkov. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Hofer išče sodelavca (m/ž) v marketinškem oddelku tiska, ki bo pomagal pri zbiranju, urejanju in pripravi podatkov za izvedbo projektov s področja marketinga. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Agencija PM, poslovni mediji zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren predvsem za poslovne analize na področju digitalnega marketinga. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Digitalna agencija beglobal v svoje vrste vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo pripravljal vsebine in strategije za Facebook in Instagram. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Digitalna agencija WeScale nudi priložnost strokovnjaku za e-poštni marketing (m/ž) za samostojno upravljanje z e-poštnimi akcijami za tri do štiri naročnike. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Helios v svojo sredino vabi vodjo projektov tržnega komuniciranja (m/ž) z izkušnjami na področju trženja blagovnih znamk, odnosov z javnostmi in korporativnega komuniciranja. Prijave zbirajo na alenka.pegan@helios.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Lekarna Ljubljana zaposli vodjo oddelka za spletno prodajo in digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren za načrtovanje, organizacijo, spremljanje in izvajanje delovnega procesa v skladu z zakoni, statutom zavoda in sklepi sveta zavoda. Prijave zbirajo do 10. oktobra 2021 na kadri@lekarna-lj.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Nutrisslim, ki upravlja blagovno znamko Nature's finest, išče sodelavca na področju digitalnega in vplivnostnega marketinga (m/ž) za postavitev strategije vsebinskega marketinga ter skrb za odnose z vplivneži, agencijami in mediji. Prijave zbirajo do 5. oktobra 2021 na zaposlitev@nutrisslim.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Kovinoplastika Lož nudi priložnost sodelavcu za marketing (m/ž), ki bo med drugim sodeloval pri pripravi poslovnih strategij in koordinaciji strateškega razvoja. Prijave zbirajo do 15. oktobra 2021 preko portala Mojedelo.com.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji