bla
Razpisi

Zaposlujejo Httpool, Zemanta, Renault in drugi

Tudi v tokratnem pregledu delovnih mest tedna prednjačijo strokovnjaki za digitalni marketing.

Httpool nudi priložnost vodji komuniciranja za področje regije Adriatik (m/ž), ki bo odgovoren za razvoj in izvedbo regijskega načrta komuniciranja in bo sodeloval z lokalnimi komunikacijskimi ekipami.

Renault išče vodjo CRM in digitalnega okolja (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju spletnih strani, vzdrževanju in razvoju dinamičnih aplikacij, razvoju avtomatizacije marketinga, nadzornih plošč za poročanj in baze podatkov strank. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Outfit7 v svoje vrste vabi tekstopisca (m/ž). Predstavljaj si, da v službi pišeš tekste in medtem igraš videoigreigrice. Če se najdeš v tej fantaziji, se prijavi na povezavi in postani del naše kreativne ekipe!« sporočajo.

Leanpay zaposli tekstopisca in upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo objavljal sporočila o znamki in ustvarjal vsebine za ciljna občinstva. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Zemanta zaposli dva nova sodelavca, in sicer iščejo oblikovalca za učinkovitostne oglaševalske akcije (m/ž) in oblikovalca (m/ž).

Novartis v svojo sredino vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo na strateški ravni skrbel za (digitalno) vključenost strank. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Nomago v svojo ekipo vabi strokovnjaka za digitalno oglaševanje (m/ž) za spremljanje spletnih analitik in optimizacija spletnih vsebin. Prijave zbirajo do 11. februarja 2022 preko spletnega obrazca ali LinkedIna.

Založba Rokus Klett išče vodjo projektov v marketingu (m/ž) za sodelovanje v marketinških projektih v več državah Vzhodne Evrope in podporo pri načrtovanju in spremljanju marketinških strategij, kampanj in akcij. Prijave zbirajo do 13. februarja 2022 na zaposlitve@rokus-klett.si, več o delovnem mstu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

DD Studios nudi priložnost vodji projektov za TikTok (m/ž) z izkušnjami s projektnim vodenjem in/ali agencijskim delom, hkrati pa ga zanimajo TikTok, snovanje oglaševalskih akcij in ustvarjanje videovsebin. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Publicis Media v svojo ekipo vabi strateško-medijskega načrtovalca (m/ž) z večletnimi izkušnjami na področju analize, načrtovanja in zakupa medijev. Prijave zbirajo na petra.hribar@publicisgroupe.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.

Nakupovalno središče BTC v svojo sredino vabi vodjo marketinških projektov (m/ž) za samostojno načrtovanje in izvedbo projektov ter upravljanje in razvijanje večkanalnih rešitev glede na potrebe obiskovalcev (B2C) in poslovnih partnerjev najemnikov (B2B). Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Continental zaposli strokovnjaka za oblikovanje cen in administracijo marketinških aktivnosti (m/ž) za podporo ekipi za oblikovanje cen pnevmatik za osebne avtomobile, gospodarska vozila in enosledna vozila ter specializiranih gospodarskih pnevmatik pri pripravi cenikov in pogojev za kupce. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Viberate išče dva nova sodelavca, in sicer produktnega vodjo (m/ž) in vodjo učinkovitostnega marketinga (m/ž).

SKB k sodelovanju vabi marketinškega strokovnjaka (m/ž) v sektorju Marketing – Ponudba strankam. Kandidat bo na podlagi tržnih potreb oblikoval in izvajal razvojno strategijo na področju financiranja za fizične kot pravne osebe, z njimi povezane prodajne in segmentne pristope. Prijave sprejemajo izključno po elektronski pošti na cloveski.viri@skb.si, za več informacij pa obiščite njihovo spletno stran.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji