delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Nomago, Publicis, DD Studios in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je nekoliko več priložnosti za vodje projektov.

Zemanta išče dva nova sodelavca, in sicer strokovnjaka za programatično oglaševanje (m/ž) in malce drugačnega kadrovika (m/ž).

Nomago v svojo ekipo vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž) za spremljanje spletnih analitik in poročanje ter optimizacijo spletnih vsebin. Prijave zbirajo do 11. februarja 2022 preko LinkedIna.

Založba Rokus Klett išče vodjo projektov v marketingu (m/ž) za sodelovanje v marketinških projektih v več državah Vzhodne Evrope in podporo pri načrtovanju in spremljanju marketinških strategij, kampanj in akcij. Prijave zbirajo do 13. februarja 2022 na zaposlitve@rokus-klett.si, več o delovnem mstu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

DD Studios nudi priložnost vodji TikTok projektov (m/ž) z izkušnjami s projektnim vodenjem in/ali agencijskim delom, hkrati pa ga zanimajo TikTok, snovanje oglaševalskih akcij in ustvarjanje videovsebin. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Publicis Media v svojo ekipo vabi strateško-medijskega načrtovalca (m/ž) z večletnimi izkušnjami na področju analize, načrtovanja in zakupa medijev. Prijave zbirajo na petra.hribar@publicisgroupe.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.

Nakupovalno središče BTC v svojo sredino vabi vodjo marketinških projektov (m/ž) za samostojno načrtovanje in izvedbo projektov ter upravljanje in razvijanje večkanalnih rešitev glede na potrebe obiskovalcev (B2C) in poslovnih partnerjev najemnikov (B2B). Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Continental zaposli strokovnjaka za oblikovanje cen in administracijo marketinških aktivnosti (m/ž) za podporo ekipi za oblikovanje cen pnevmatik za osebne avtomobile, gospodarska vozila in enosledna vozila ter specializiranih gospodarskih pnevmatik pri pripravi cenikov in pogojev za kupce. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Viberate išče dva nova sodelavca, in sicer produktnega vodjo (m/ž) in vodjo učinkovitostnega marketinga (m/ž).

SKB k sodelovanju vabi marketinškega strokovnjaka (m/ž) v sektorju Marketing – Ponudba strankam. Kandidat bo na podlagi tržnih potreb oblikoval in izvajal razvojno strategijo na področju financiranja za fizične kot pravne osebe, z njimi povezane prodajne in segmentne pristope. Prijave sprejemajo izključno po elektronski pošti na cloveski.viri@skb.si, za več informacij pa obiščite njihovo spletno stran.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji