bla
Razpisi

Zaposlujejo Novartis, Turizem Ljubljana, Publicis in drugi

Če povzamemo: digitalni marketing.

Novartis zaposli vodjo komuniciranja (m/ž), ki bo primarno skrbel za interno komuniciranje. Prijavite se lahko do 7. februarja 2022 preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

V družbi Proteini.si iščejo izkušenega dirketorja marketinga (m/ž) z znanji na področjih strateškega pozicioniranja, digitalnega marketinga, pozicioniranja blagovnih znamk in S-commerca. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Zavarovalnica Triglav v svojo ekipo digitalnega marketinga vabi tri nove sodelavce, in sicer strokovnega vodjo v službi za upravljanje digitalnega trženja in vsebin (m/ž), višjega strokovnega sodelavca v službi za upravljanje digitalnega trženja in vsebin (m/ž) in samostojnega strokovnega sodelavca v službi za upravljanje digitalnega trženja in vsebin (m/ž).

Geneplanet zaposli vodjo blagovnih znamk (m/ž), ki bo skrbel za razvoj blagovne znamke, optimiziral proračun in analiziral vedenje uporabnikov. Prijavite se lahko na povezavi, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Velux Slovenija išče koordinatorja pri izvajanju marketinških aktivnostih (m/ž). Kandidat bo sodeloval pri ustvarjanju vsebin za različne komunikacijske kanale; posodabljanju podatkovnih baz in vsebinskem urejanju spletnih strani. Prijavite se lahko na povezavi.

iPROM v svojo sredino vabi strokovnjaka za iskalni marketing (m/ž) za samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov in razvoj strategij za nove naročnike. Prijave zbirajo do 28. februarja 2022 na povezavi.

Mladinska knjiga išče dva nova sodelavca, in sicer upravljavca družbenih omrežij (m/ž) in strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž)

D.Labs zaposli produktnega vodjo (m/ž), ki bo pomagal pri razvoju produktov, sodeloval z inženirji in oblikovalci ter bo sodeloval pri nalizi podatkov. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Publicis Media v svojo ekipo vabi strateško-medijskega načrtovalca (m/ž) z večletnimi izkušnjami na področju analize, načrtovanja in zakupa medijev. Prijave zbirajo na petra.hribar@publicisgroupe.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.

Futura v svojo sredino vabi oblikovalca (m/ž), ki bo v agenciji ekipi za družbena omrežja oblikoval fotografije, gife, storye in oglase. Prijave zbirajo na patricija.perse@futura.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi

Družba Lin&Nil, ki deluje pod blagovno znamko Andreja Jernejčič, zaposli sodelavca za odnose z javnostmi (m/ž). Delo vključuje predvsem sodelovanje z mediji, piar, pisanje in upravljanje z družbenimi omrežji. Prijave zbirajo do 20. februarja 2022 na andreja@jernejcic.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Medijska hiša Pro Plus v svoje vrste vabi dva sodelavca, in sicer urednika spletne strani dominvrt.si (m/ž) in urednika programske sheme (m/ž).

Turizem Ljubljana zaposli višjega svetovalca za ustvarjanje medijev in vsebin (m/ž) za nedoločen čas, pisanje marketinških besedil, vsebin za portal in pripravo prezentacij.

Prijave zbirajo do 30. januarja 2022 na manca.colaric@visitljubljana.si. Več o delovnem emstu si lahko preberete na povezavi.

Endava v svojo sredino vabi strkovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo operiral z različnimi oglaševalskimi orodji (Facebook, Google) in sodeloval pri ustvarjanju vsebin. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Tehnis Media  išče asistenta v marketingu (m/ž) za pomoč v pri trženju oglasnega prostora.  Prijave in informacije na revija@gradbenik.net, oziroma po telefonu 041 388 721.  

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji